2021-03-19, 16:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
STOR risk att Simon eller Steph får lämna nu 😃
Vem gillar Pontus????? Finns det så många idioter i vårt land? Tror inte det.
2021-03-19, 16:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
STOR risk att Simon eller Steph får lämna nu 😃
Knappast Simon. Tanja blir säkert räddad av tittarna, förlåt, sina följare i morgon, sen kommer det stå mellan Pontus och Steffi på måndag.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Första jag tänkte på när han gav henne immunitet, stackaren möts istället av att hon berättar om mössan

Han tänkte nog "Fan att jag inte valde Steph"

Nejmen hon hade kunnat sagt en ursäkt till honom samtidigt.. hon var verkligen inte snäll igår. Även om jag gillar henne annars.
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Han har knappt pratat med madde idag. Verkar inte vara någon som står för sina ord

Han står för sina ord. Skillnaden är att hon är ett äckelpäckel som hånglade med Joel och Judith efteråt. Officeraren does not forget and does not forgive
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Nu ska Steph gråta hela helgen igen 😭
Medlem
Citat:
Igår var den typ 5-6 cm, förra gången hade han jobbat ut lite blod i den innan han flashade den för damerna, igår var han för full för att tänka sig för. Det finns bild i några sidor bak 👍🏻😃
Nog för att jag har dåligt ögonmått men nog fan var den längre än 5-6 cm igår? Dessutom kan ju en penis växa enormt mycket när den blir hård.
Medlem
Tror ni det blir en repris, någon som räddas av tittarna redan imorgon? Eller kan det vara så att två ryker på måndag? 😏
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Han har knappt pratat med madde idag. Verkar inte vara någon som står för sina ord

Tror fortfarande han haft ögonen på Emelie sen han kom in. Men han är väldigt trevlig, så när madde raggar är han trevlig tillbaka för han är sån som person. Antar jag. Blir lite fel ibland kanske
Medlem
nu snackar emelie skit om steffi
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Yeep. Bye steph.

Hon är en gullig tjej, inget emot henne men pallar inte se hennes bölande varje dag över diverse grejer som hennes hjärna kommer på

Vafan, trodde det bara var Tanja, Simon och Pontus kvar.
Då kommer Stephanie bli bortglömd då alla vill rädda Simon och Tanja, o andra sidan, vem röstar kvar Pontus?
2021-03-19, 16:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hoppas Stephanie åker, Pontus en av få som käftar emot Nardos så han kan stanna ett tag till.
2021-03-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Undra hur Madde känner egentligen. Flörtade sönder med Adrian, snackade om att dejta och hade förhoppningar att sova ihop. Sen byter han säng och lämnar henne ensam, lägger sig me Emelie och sen Nardos.
Madde såg riktigt besviken ut.

Nu gav han Emelie immuniteten (?), verkar som att Emelies manipulationsspel har gått exakt som hon ville från början 😂 gillar Emelie alltså, hon är lite sådär härligt dryg och gör skeva grejer för att få som hon vill, helt iskallt.

Har madde ens försökt flörta med adrian idag eller har hon gett upp nu?

Hur många dagar har Madde varit inne? Ingen kan väl tycka att hon är förtjänt av en immunitet, hur hade det mottagits av övriga liksom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in