Finns det någon screenshot från gårdagens fest där simon blottar sig vid poolen? Stämmer ryktet om en mastodontkuk?
Den var ju slak när han slängde runt den och ollade Ponne. Den var inte liten men inte stor. Men vem vet hur den ser ut med erektion, kanske blir en mastodont då😂 stora pungkulor hade han iallafall
Ja är nöjd vem Adrian än väljer förutom Tanja. Visst må Tanja vara en av dom bättre personerna i huset och hon förtjänar inte bara en utan säkert två eller tre miljoner.
Men! jag tycker tyvärr att det inte är rättvist att en nybliven och väldigt omtyckt reality profil och influenser fick komma in i huset. Hade hon varit avdankad så absolut.
Det är skillnad på ph deltagare och ph deltagare. Jesper exempelvis var inte relevant överhuvudtaget medan Tanja garanterat har någon tusen röster samma sekund hon klev in i huset. Hade Tanja varit avdankad från kändisskapet och inte varit nybliven kändis från bara förra året så hade jag inte haft problem med det.
Min åsikt, argument emot det genom att ta upp Therese syster är inte hållbart. Woodie är inte ens 5% av den relevans som Tanja är. Tanja har potential att bli folkkär.