2021-03-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
judith är verkligen sämst loco är ju galen och Mañana betyder i morgon

Driver du?
2021-03-19, 12:42
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vad hände?

Bland annat:

Simon hoppade in i poolen, utan att överdriva var sjöodjuret direkt på honom, grabbade tag honom i huvudet och körde ner tungan. Vidare låg Madde i sängen och skylde armarna över sin kropp, Judith tar på henne och på brösten, detta finns det video på.

Sedan pussade hon Ponne på nacken flera gånger och till slut sa han nej, men hon fortsatte. Hände kanske mer, men just det där med Simon fick jag extra kväljningar av. Hon har fått sin andra varning nu av BB
2021-03-19, 12:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Har det nuppats inatt? Får ingen klarhet i det och slocknade framför lajven inatt
Jepp, Pedram och Tanja i sovrummet. De blev dock avbrutna, tror inte Pedram sprutade.
2021-03-19, 12:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Har det nuppats inatt? Får ingen klarhet i det och slocknade framför lajven inatt

Garanterat, annars hade de inte censurerat i poolen. Tanja bad att de inte skulle visa.

Samma i sovrummet, de fick visa tummen upp vid båda tillfällena och Tanja gjorde klart i morse att den tummen upp kommer gälla hela tiden.
2021-03-19, 12:44
Medlem
Chandler Bings avatar
Vad tror ni, gillar folk i huset Judith?
Medlem
Shit här är det ju mer gnäll än i tjej grupperna på face. Ni förstår att det är BB ni kollar på? Om ni blev filmade 24/7 skulle ni bara sitta fint i soffan o aldrig göra/säga något fel? Dom är människor inte robotar !!
Tycker gårdagens fest va skit roliga att kolla på. Produktionen har nog mer koll än va vi alla har.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Bland annat:

Simon hoppade in i poolen, utan att överdriva var sjöodjuret direkt på honom, grabbade tag honom i huvudet och körde ner tungan. Vidare låg Madde i sängen och skylde armarna över sin kropp, Judith tar på henne och på brösten, detta finns det video på.

Sedan pussade hon Ponne på nacken flera gånger och till slut sa han nej, men hon fortsatte. Hände kanske mer, men just det där med Simon fick jag extra kväljningar av. Hon har fått sin andra varning nu av BB

Men har det aldrig slagit er att de är okej med det? De som inte säger ifrån menar jag. Det är ju dock aldrig okej att fortsätta om någon inte är med på det.
2021-03-19, 12:45
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
Shit här är det ju mer gnäll än i tjej grupperna på face. Ni förstår att det är BB ni kollar på? Om ni blev filmade 24/7 skulle ni bara sitta fint i soffan o aldrig göra/säga något fel? Dom är människor inte robotar !!
Tycker gårdagens fest va skit roliga att kolla på. Produktionen har nog mer koll än va vi alla har.

De har koll och gör allt för att tafsar Judith inte ska hamna i Aftonbladet igen
2021-03-19, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tro mig att om han hade varit woke på riktigt så hade han varit livrädd haha!!
ja jag sa ju det han gömmer sin grisighet i di leva kostym.
2021-03-19, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja jag sa ju det han gömmer sin grisighet i di leva kostym.
ulv i fårakläder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Vad tror ni, gillar folk i huset Judith?
Hon ofredar tjejer tvingar på sig dem. Sliter av folk kjolen på folk börjar slicka på benen. Hon ska promt tvinga sig till kyssar. Fast tjejerna inte vill samt vågar dom inte säga emot henne. Antagligen pga att dom inte vill ställa sig i dåligt väder. Detta borde BB produktion hantera. Ser dom inte vad vi ser?. Fy vidrigt beteende.
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
De har koll och gör allt för att tafsar Judith inte ska hamna i Aftonbladet igen
Hoppas nån tipsa Aftonbladet igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in