2021-03-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.

För att återgå till mitt första inlägg:

Har någon snokat fram motiv till detta? Har svårt att se att man slänger ut en från balkongen bara så där.

I så fall finns inget motiv att efterfråga! Så vad gör du här?
Citera
2021-03-18, 20:27
Medlem
Citat:

För att återgå till mitt första inlägg:

Har någon snokat fram motiv till detta? Har svårt att se att man slänger ut en från balkongen bara så där.

Ur domen:

I FUP framkommer info som visar att det troligtvis var så att något sorts bråk startade, han misshandlade henne och hon hade sedan tidigare gjort klart att om han misshandlade henne kommer hon skilja sig. Han hade hotat med tidigare att hon kommer dö om hon lämnar honom. Hans familj verkar väldigt religiös.
Citera
2021-03-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble
I FUP framkommer info som visar att det troligtvis var så att något sorts bråk startade, han misshandlade henne och hon hade sedan tidigare gjort klart att om han misshandlade henne kommer hon skilja sig. Han hade hotat med tidigare att hon kommer dö om hon lämnar honom. Hans familj verkar väldigt religiös.
”Religiös”.

Blattar gillar att säga så men deras handlingar säger annat. Det är bara att läsa förhören med mannens föräldrar. Låter inte som föräldrar man hade velat ha som sina egna. Pappan ska vara präst men kan inte ens vara ärlig i ett polisförhör och frugan verkade inte vara så trevlig. Sorry men det är min åsikt om jag bara ska utgå från förhören.

De borde skämmas över sin sons grymma sjuka handling, istället för att försvara honom, och hur kunde de pressa henne till att gifta sig med deras son efter att han hade misshandlat henne.

Många syrianer gillar att beklaga sig över muslimer, men de är av samma skrot och korn
Citera
2021-03-18, 21:01
Medlem
08aren08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorraBotkyrka
”Religiös”.

Blattar gillar att säga så men deras handlingar säger annat. Det är bara att läsa förhören med mannens föräldrar. Låter inte som föräldrar man hade velat ha som sina egna. Pappan ska vara präst men kan inte ens vara ärlig i ett polisförhör och frugan verkade inte vara så trevlig. Sorry men det är min åsikt om jag bara ska utgå från förhören.

De borde skämmas över sin sons grymma sjuka handling, istället för att försvara honom, och hur kunde de pressa henne till att gifta sig med deras son efter att han hade misshandlat henne.

Många syrianer gillar att beklaga sig över muslimer, men de är av samma skrot och korn

Skillnaden också är att muslimer har islamiska regler (sharia) medans syrianer inte har det. Du vet väl att muslimer älskar pedofilprofeten mer än allt annat i världen? Du vet väl att muhammad var en ökenpirat som har kidnappat och mördat judar och andra som inte följde efter honom? Läs islams historia.
Citera
2021-03-18, 21:15
Bannlyst
Haha syrianer är ett skämt, dom blir turkiska medborgare när det passar , dom byter sina turkiska efternamn en efter en men går och blir medborgare.

Prästen är ett skämt!
Citera
2021-03-18, 21:26
Medlem
Är det någon som har fupen?
Citera
2021-03-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
I så fall finns inget motiv att efterfråga! Så vad gör du här?

Kämpa!

Citat:
Ursprungligen postat av spacebubble

Tack för svar. Skönt att det finns folk som kan ge faktiska svar på ens frågor
Citera
2021-03-18, 21:44
Medlem
Citat:
Tack för svar. Skönt att det finns folk som kan ge faktiska svar på ens frågor

Vad du inte fattar är att jag har givit dig ett motiv. Så jag har redan svarat på din fråga.

Det du söker, är något inbillat till försvar för denna dåre. Allt annat än det du vill höra kommer du att misstro.
Citera
2021-03-19, 10:43
Medlem
Tydligen gripen i Turkiet nu

https://www.facebook.com/groups/277590223777471/permalink/281180920085068/
Citera
2021-03-19, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08aren08
Skillnaden också är att muslimer har islamiska regler (sharia) medans syrianer inte har det. Du vet väl att muslimer älskar pedofilprofeten mer än allt annat i världen? Du vet väl att muhammad var en ökenpirat som har kidnappat och mördat judar och andra som inte följde efter honom? Läs islams historia.

Spelar ingen roll om det är en Muslim eller Kristen. Det är människans gärning som är utan vikt.

Muslimer har begått brott mot människor under jihad kristna har begått brott mot människor under korstågen. Ingen är bättre än den andra, utan i slutet av dagen är det inte religionen som ber dem döda någon utan det är deras egna tolkning som styr deras handlingar.
Citera
2021-03-19, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m5kungen
Tydligen gripen i Turkiet nu

https://www.facebook.com/groups/277590223777471/permalink/281180920085068/

Va bra att dem grep honom! Han förtjänar sitt straff! Skulle han dock vara muslim skulle Turkiet aldrig gripa honom.
Citera
2021-03-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theresonable1
Va bra att dem grep honom! Han förtjänar sitt straff! Skulle han dock vara muslim skulle Turkiet aldrig gripa honom.

Ja, bara kristna låses in i fängelse i Turkiet. Vilket otroligt begåvad svar. Det märks att du har gjort din "forskning" på fakta och inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in