2021-03-19, 10:39
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nuuuu får flodhästen gå till bikten!! Autonominering?
Judith?
Medlem
Ridnes avatar
Okej har sett lite klipp från gårdagen och kan konstatera att:

RovJudith är fortfarande lika vidrig som hon är på varje fest och borde bli utkastad för hon gör alla obekväma med sitt jävla slemmande.

Pedram försökte bara spela gentleman så länge Tess var kvar. Det tog tre dagar sen har han sex med Tanja men till Tess sade han att han aldrig skulle kunna göra något i huset. Måste säga att jag är lite besviken på Tanja att hon släppte till till äcklet men men...

Emelie var lite väl hård mot Adrian. Jag trodde faktiskt att hon inte hade känslor för honom längre men nu känns det mer som att hon vill trycka till honom för att hennes stolthet är sårad. Inte så fint. Gillar henne dock fortfarande men hon borde be Adrian om ursäkt för att hon gick över gränsen.
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror efter gårdagen så insåg Adrian att han inte vill ha någon av tjejerna i huset

Jag förstår hur du tänker, men det här är ju inte bonde söker fru, dom ska inte bli tillsammans förevigt. Men man är instängd i ett hus. Man blir väl kåt eller? Inte kan man runka heller. Jag hade bara valt någon som ser söt ut och haft sex med henne (om hon också ville då såklart lmao)
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja dem fick 5-6 ordentliga omgångar tyckte ponne sa att det var som att dricka ett helt flak själv
Åfan, det trodde jag aldrig
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Inte optimalt att rosta, går väl an om det är på med smör och typ ost/marmelad och så in i käften med en gång men svalnar brödet för mycket blir det gummiaktigt.

Misstänkte det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Man kan ju alltid hoppas, men skulle bli jävligt förvånad.

Hon har fått en varning! 🤣🤣🤣
2021-03-19, 10:40
Medlem
Lokhacks avatar
Två saker igår som var så sjukt bra.

Nardos när hon blev irriterad i köket på Emelie. Emelie går iväg och Judith frågar vem Nardos är irriterad på. Nardos skakar på huvudet och säger ”jag behöver inte nämna något namn”...

Adrian till Emelie när de diskuterar om Emelie ska sova med Alex eller inte och Emelie säger att Adrian ska bestämma var han vill sova (förmodligen vill hon höra att Adrian vill sova med henne) men han svarar att hon måste ta ett eget beslut om vem hon vill sova med. Så jävla bra.

Tror något mer hade hänt mellan Adrian o Madde om inte Madde hade hånglat med andra i poolen. Tror hon gjorde bort sig där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Fick hon mycket skit i kommentarerna?

Såg liven i efterhand idag så vet tyvärr inte.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Äckliga är att hon är fullt medveten om allt men var enligt henne fullast igår.

Hah så hon har fortfarande inte hittat de alltså? Hennes minspel när hon vandrade omkring igår och letade. Priceless.

*snip*.

Ja, det var humor! Småpratandes med sig själv "fan, jag har supe bort mina glasögon" "jag förstår mig inte på dagens ungdom"
Medlem
le-petit-liberals avatar
Det kan fan bli en spännande säsong!!
2021-03-19, 10:41
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hon har fått en varning! 🤣🤣🤣
Yep!! En till!
2021-03-19, 10:41