2021-03-19, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Kul, risken kanske finns att du och jag vet vilka vi är!

Mycket möjligt!
2021-03-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hoppas att någon har anmält våldtäkten till polisen. Såg ingen tumme upp ifrån Tanja. Får det inte konsekvenser nu för Peddot så är TV4 helt hjärndöda.

Hon gav tyvärr tumme upp när de låg i sängen och även i poolen. Hon var med på allt, hur äckligt och motbjudande det än må vara. Hur mkt hon kommer minnaa idag får vi se 🤔

Jag försöker men kan verkligen inte förstå vad hon ser hos Gamnacken 🤮🤮🤮 Men vissa tjejer gillar ju tydligen såna där...helt oförståeligt för min del dock.
2021-03-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hade varit kul med hockeymatcher med bakfulla!

Haha Jaaa
2021-03-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Är Emelie hans typ av brud eller var han bara mys-sugen igår?
Han gjorde ett jäkligt bra intryck igår och jag tror han kommer funka bra i huset.
Att han är sjukt lik Seth Rogen är en bonus 🤣

Oj, vet inte faktiskt. Lite kanske, men han har en ganska blandad smak på damerna. Men jo, att hon är hans typ av tjej skulle jag nog våga påstå till utseendet åtminstone. Till personlighet vet jag inte då jag kollade på BB för första gången i går.

En sjuk bonus är att jag dessutom såg Stephanie. Hon och jag dejtade under en kort period för sisådär 8-9 år sedan.
2021-03-19, 09:18
Medlem
Lissabonfires avatar
Är det någon som vet exakta adressen vart BB-huset ligger? går det att se utegården etc från google maps?

Skulle de va möjligt att sparka in en fotboll eller liknande på utegården?
2021-03-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Är det någon som vet exakta adressen vart BB-huset ligger? går det att se utegården etc från google maps?

Skulle de va möjligt att sparka in en fotboll eller liknande på utegården?

Staket runt omkring samt väktare.
2021-03-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafalls, fick dom mycket å dricka igår? Jag missade hela kvällen. Vem blev fullast Börje?

missade ockå kvällen kollade milan united igår somnade full som fan på polarens soffa vaknade vid 7 tiden och läste ikapp 100 sidor härinnne ):
2021-03-19, 09:20
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hahaha, fiifan! Visste fan kunde han vara Jürgen Klopps brorsa
Hahaha, https://www.youtube.com/watch?v=JP1_c2bPoZo
2021-03-19, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serrot
Oj, vet inte faktiskt. Lite kanske, men han har en ganska blandad smak på damerna. Men jo, att hon är hans typ av tjej skulle jag nog våga påstå till utseendet åtminstone. Till personlighet vet jag inte då jag kollade på BB för första gången i går.

En sjuk bonus är att jag dessutom såg Stephanie. Hon och jag dejtade under en kort period för sisådär 8-9 år sedan.

Se där ja! Du sitter med mkt inside info med andra ord
Vi lär mjölka dig på detaljer när det behövs.
Läs igenom tråden om du orkar, bästa och längsta sammanfattningen av ALLT som händer i huset 🤘
2021-03-19, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafalls, fick dom mycket å dricka igår? Jag missade hela kvällen. Vem blev fullast Börje?

Får nog säga, Simon, Judith och Emelie

Hade Judith gjort samma sak som hon gjorde ute i det fria. Så hade hon åkt dit för sexuella trakasserier, våldtäkt och sexuella övergrepp
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-03-19 kl. 09:23.
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serrot

Fick du stuva på henne? blev de 2an?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
missade ockå kvällen kollade milan united igår somnade full som fan på polarens soffa vaknade vid 7 tiden och läste ikapp 100 sidor härinnne ):
Haha, jag läser så sakta så jag orkar aldrig läsa ikapp Vilka vann igår då. Sist blev det väl 1 - 1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in