2021-03-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Livets Legend" Snälla Judiith Håll Flabben

Jaa snälla!

Men asså Peddot kan fan inte få gå på Tanja inatt. Hon är verkligen totalt asknackas!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt håller med dig där...
Börjar nästan tro att han visst vem Emelie var innan han gick in i huset och fick saker bekräftat som gjorde att han slog av känslorna, Jo han skulle släta över SAMTLIGA kvinnor i huset OM han ville men nu vill han inte!
Tanja är så JÄKLA dyngrak just nu så hon fattar inte vad hon gjort....

Haha. Någon gång i framtiden kommer vi att blicka tillbaka och säga "vad fan gick snett". Göring hade rätt i sin pamflett till Churchill.
Officeren är en slow starter, inget fel där. Helt enkelt öppnar han inte gylfen bara ett tillfälle ges. Bra moral! Det är vi som är skadade. Han ser vad som pågår. Ena stunden så säger någon att hon är intresserad i nästa stund slänger hon sig på knä framför bögeriet. Det blir konstigt i hans huvud. Inte i vårt.
Haha, ja Tanja. Inga ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Bra skrivet. Jag har sagt samma sak sedan dag ett (känner inte honom personligen), men det är just det intrycket man fått av honom. Nästan skrämmande att se hur vissa här är desparata efter lite hångel från Adrian. Finns fan tusentals porrhemsidor därute om man är sugen på det..

Exakt, och sen dag 1 har han sagt att han har konsekvenstänk. Finns ett liv utanför samt hans familj som ser på.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Låter på er som att man missat en del ikväll. Någon vänlig själ som kan dra en recap?
2021-03-19, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad skriver hon?

Säger, att om dom censurerar så mycket så förstår hon att folk inte har hela bilden av vad som händer därinne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Livets Legend" Snälla Judiith Håll Flabben
Ja, låt folk vara! Judith, du är bara obehaglig! Du hade varit typexemplet för metoo-rörelsen och hur man inte ska bete sig mot folk!!!
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Okej, NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA. Tänker inte uttrycka mig om min relation till Adrian, men INGET av dessa stämmer och nu får ni fan ge er! Har ni inte förstått att han är en LUGN kille? Han är inte där för fest och hångel! Bara för att han inte svarar på tjejernas inbjudningar till hångel och mys betyder inte det allt vad ni nu antyder. Han är lika fin personlighetsmässigt som han verkar och har stor respekt för kvinnor. Tack och hej!

Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Det är bra! Finns få män av Adrians kaliber bland "dagens ungdomar". Uppfriskande att se anser jag. Finns hopp ändå!

Lite konstigt att vara med i en dokusåpa och inte vilja släppa loss det minsta. Det mest konstiga är ju också framförallt att han inte ens kan prata om det öppet. Typ när Simon berättar för honom att Madde är intresserad. Då pratar man väl och säger typ "Ja nej, jag känner inte för att göra sånt här i huset". Men han verkar ju inte vilja öppna sig det minsta och ens prata om det. Då börjar man ju undra varför han öht är i huset om han inte ens kan prata om det.
Medlem
ollepolle90s avatar
Predinator har varit borta länge nu
Medlem
Paladins avatar
Är Pedram en....goner? Är han borta? Ute ur leken? Väck? Eller är han i bikten?
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
I vilket sammanhang menar du?

Allmänt tillbakadragen. Av det jag har sett verkar gilla att hänga med ett fåtal istället för en större grupp.

Absolut inget fel med det, jag kan också vara tillbakadragen i större sammanhang.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Brukar inte folk knulla i BB, otaliga gånger har det visats för tittarna men nu ska det censureras.

Jo, men att ens låta äcklet ta på en! Tanja, Tanja..
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Haha vad händer? Krockade tanja och joel och ramlade båda två?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in