vad fan håller emelie på med? Hon har varit besatt av Adrian i flera veckor och helt plötsligt när den nya killen kommer in så SÅGAR hon Adrian. Skjuter på honom GÅNG PÅ GÅNG PÅ GÅNG om och om och om igen. WTF?
Omg jag gråter nu 😭😭😭 Emelie sa jag tror du är osäker på grund av en hemlig grej och jag börjar lista ut vad det är 😡😡😡😡 hon är helt sjuk
Det här är ren mobbning
Hur är det mobbning att svara när han frågar henne vad hon tycker är negativt med honom och ber henne vara ärlig? Då får man ta smällen också.
Omg jag gråter nu 😭😭😭 Emelie sa jag tror du är osäker på grund av en hemlig grej och jag börjar lista ut vad det är 😡😡😡😡 hon är helt sjuk
Det här är ren mobbning
Är väl ingen mobbning med det? Hur tänker du nu? Emelie frågade dessutom Adrian innan hur ärlig hon skulle vara och han svarade 100%. Inga konstigheter.
Det här är ren mobbning
Alltså jag köper ändå att Alex är Emelies typ. Hon vill ha ett Svensson-liv och Alex känns jääävligt Svensson-kompatibel. Ge dem några år så har de ungar, ett nybygge, Volvo, tacofredagar, kött med bea-lördagar och mellokvällar. Emelie känns dessutom rivig och kul och Alex bjuder på sig själv och är inte så stiff. Köper allt!!
(Om två månader kanske Steph och jag blivit bästa vänner med vår gemensamma nämnare naivitet)
Det här är ren mobbning
Chilla könet nu lite, uppenbarligen en plan för att para Madde och AD