Såhär ligger det till, jag har tittat på väldigt lite av kvällen och har kommit fram till att Adrian förtjänar mycket bättre tjej än Emelie!
Fine, du vill inte ha honom men du behöver inte trycka ned honom
Putte, grodan in da haus. Jobbade på verandan. Måste åtminstone bli färdig till midsommar.
En skön kille har kommit in, gillar honom direkt. Såg Punjab Tea-boy. Haha. Tror han kommer vara bra överskott för officeren. Forbollsgrabb och idrott, kommer nog bonda med officeren så småningom, även om han snackade om Simon i början. Simon är nog ett barn för honom. Förhoppningsvis kan Emelie slita sig loss ur sin dröm. Nu när hon har fattat att officeren är kallhamrad.
Haha Grodan! Jag satt här o hoppades att det var du som är Alex ju! 🤪 Samtidigt så skulle tråden falla utan ditt kvackande så...hej på dig!
Alltså förstår ibland inte varför nya deltagare (ex. Madde) väljer att dela säng istället för att ta en tom. Vet inte om det är bara jag, men sover 1000 gånger bättre om jag får sova själv i sängen än med människor jag precis har träffat
Ikväll har jag siktet inställt på Kattis. Bodde tills nyligen i en 1:a utan balkong, hyr nu hus,kronfogdskulder, undersköterska som brölar mamma när någon ulkar, pratar om bajs skrattar så taket lyfter när hon fiser. Kropp som en riktig alkiskärring.
Alltså förstår ibland inte varför nya deltagare (ex. Madde) väljer att dela säng istället för att ta en tom. Vet inte om det är bara jag, men sover 1000 gånger bättre om jag får sova själv i sängen än med människor jag precis har träffat