2021-03-18, 11:34
Medlem
HOPPAS PONTUS FÖRLORAR Orkar ej med honom mer
2021-03-18, 11:35
Medlem
HatarIslams avatar
Hoppas Pontus mosar Pedharam. Vill se ett psykbryt till.
2021-03-18, 11:35
Medlem
Paladins avatar
Simon lider på riktigt av "jättebebissyndrom". Han gnäller fan på allt. Tävlingar, när han inte får in bärs, när han får in för lite bärs. Surar som en tre åring. Börjar gå mig på nerverna.

Allt han gör på fest är dricker alkoholen så fort han kan. Sedan kastar han skit på produktionen när alkoholen är slut. Väntar ett tag OM det kommer in mer sprit. Gör det inte det lägger han sig och sover.

Nä. Tröttnat på honom nu.
2021-03-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vore guld.

Om det nu blir tre som hänger löst på Måndag, det blir 5st som hänger löst efter dagen. Så kommer det säkert bli en imorgon som blir immun, och så räddas säkert en också, fan kuken helvete
2021-03-18, 11:37
Medlem
ponnes parabolantenner till öron hade såklart snappat upp simons skrik
2021-03-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om det nu blir tre som hänger löst på Måndag, det blir 5st som hänger löst efter dagen. Så kommer det säkert bli en imorgon som blir immun, och så räddas säkert en också, fan kuken helvete
Hela Rosa rummet lär ju rädda Emelie om någon av dem vinner. om inte Adrian fortsätter rädda pedram
2021-03-18, 11:39
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon lider på riktigt av "jättebebissyndrom". Han gnäller fan på allt. Tävlingar, när han inte får in bärs, när han får in för lite bärs. Surar som en tre åring. Börjar gå mig på nerverna.

Allt han gör på fest är dricker alkoholen så fort han kan. Sedan kastar han skit på produktionen när alkoholen är slut. Väntar ett tag OM det kommer in mer sprit. Gör det inte det lägger han sig och sover.

Nä. Tröttnat på honom nu.

Simon tycker precis som många andra utanför BB-huset att produktionen har fantasilösa idéer och tävlingar. De snålar även in på alkohol. Deltagarna är i huset för att underhålla oss men de får inte ens festa normalt. Jag ger Simon rätt.
2021-03-18, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hela Rosa rummet lär ju rädda Emelie om någon av dem vinner. om inte Adrian fortsätter rädda pedram

Adrian kommer ju vinna oavsett gren, men antar att det har något med Hockey att göra, konstigt annars. Och då kommer han rädda Pedram eller Emelie
2021-03-18, 11:40
Medlem
SphincterAnis avatar
Grabbarna tar i för hårt.
Medlem
Contragulationss avatar
Psykbrytet hos Ponne närmar sig
Medlem
HatarIslams avatar
Skitdålig magnet på den där pucken, om den nu ens ska vara magnetisk. Men den flyger ju av konstant, och min erfarenhet av Airhockey när jag spelat är att den aldrig flugit av.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Simon tycker precis som många andra utanför BB-huset att produktionen har fantasilösa idéer och tävlingar. De snålar även in på alkohol. Deltagarna är i huset för att underhålla oss men de får inte ens festa normalt. Jag ger Simon rätt.
Förstår hur du tänker och du har en poäng. Kanske har jag bara sovit för lite i natt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in