2021-03-18, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
öh.. okej?

Han menar wt kärring...deluxe
2021-03-18, 00:31
Medlem
Blir skit irriterad på Nardos och Adrian att de inte låter andra komma till ro. Nu kommer snart Tanja ta första platsen på min ranking list, hon är all-around härlig, sympatisk och trevlig brud som förtjänar ta hem miljonen MEST just nu
2021-03-18, 00:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Nardos: Vi får prata.
Så lät det inte när hon skulle vila på dagen.
Då va alla tvungna att lämna rummet.

Jag håller med om Nardos, naturligtvis. Alla i sovrum 2 är just inte immuna. Emelie har ju inget problem. Många i det andra rummen har väl också stört under nätterna genom spring. Vissa låg i vardagsrummet och tjötade nätterna igenom, gamnackens skrik med Tess, etc etc. Ponne är nu sur och bitter att han hänger löst. Inte bara han för den delen. Så alla är väl goda kålsupare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
man tror det är en annons för skänk en slant till världens barn när han dyker upp

HAHA!
Första gången jag skrattar HÖGT, rätt ut av ett inlägg.
Egentligen är det ju inte ens roligt.

Får väldigt mkt resledarvibbar också. Aldrig varit själv på charterresor men kan se framför mig honom stå och sjunga i ngn trött mikrofon på en transferbuss till Playa del Ingles. Ev ”samla ihop gänget” På kvällskvisten för lite ”bus”.
Hu. Bara tanken får mig mer allergisk än Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
öh.. okej?
tycker mest att hon står i spiltan på utegården och röker
2021-03-18, 00:33
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Var sover Tanja och Judith? Såg enbart Simon, Pedram och en poserande Pontus i spegeln i sovrum 1.

Tanja sover själv längst in i sovrum 1, Judith ligger jämte Pedram i samma rum.
2021-03-18, 00:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Blir skit irriterad på Nardos och Adrian att de inte låter andra komma till ro. Nu kommer snart Tanja ta första platsen på min ranking list, hon är all-around härlig, sympatisk och trevlig brud som förtjänar ta hem miljonen MEST just nu
Fan, det tar sig kagay1!👍
2021-03-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Han menar wt kärring...deluxe
Hon.... annars korrekt
2021-03-18, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag håller med om Nardos, naturligtvis. Alla i sovrum 2 är just inte immuna. Emelie har ju inget problem. Många i det andra rummen har väl också stört under nätterna genom spring. Vissa låg i vardagsrummet och tjötade nätterna igenom, gamnackens skrik med Tess, etc etc. Ponne är nu sur och bitter att han hänger löst. Inte bara han för den delen. Så alla är väl goda kålsupare.

Absolut.

Men söker man in t Big brother får man nog räkna med att det inte innebär en tid att ta igen ngn skönhetssömn eller lugn och ro..
(Detta bör även Nardos ha i bakhuvudet när hon vill vila)
2021-03-18, 00:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
man tror det är en annons för skänk en slant till världens barn när han dyker upp
😂
2021-03-18, 00:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bara det att dom lugnat ner sig med ,"snurra flaskan" är ju ett lyft!
Tror kanske dom andra är mer avslappnade nu när Tess åkt, hon var ju jävulskt lättstött och ältande det sen tills Voyager 2 kommit fram till ett annat solsystem.

Grym beskrivning. Blev mer trött på hennes skitsnack till slut än hela Peddo-gate. Tyvärr så kan jag förstå att hon kanske har problem med att skaffa vänner. Hon förstörde Steph i slutändan. Jag har gillat Steph, men inte vad hon har blivit nu. Senast idag skulle hon alltså skita i tävlingar och funderade att sticka självmant för att rädda sina polare. Det är inte friskt. Eller har dom kommit överens om att dela på stålarna?
2021-03-18, 00:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Var sover Tanja och Judith? Såg enbart Simon, Pedram och en poserande Pontus i spegeln i sovrum 1.

Tanja sover själv i Pedrams gamla säng och Pedram sover med Judith i Tess gamla säng. Judith flyttade Pedrams Tess-ros. Undrar om han kokar inombords över det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in