2021-03-18, 00:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Pratar vi Dagö och Ösel?
Yep.
Tack min vapendragare i historia!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
MEN SNÄLLA rara, ÄCKLIGA och FULA, PONTUS.. När det inte passar just DIG så..
Du skriker ju för fan från morgon t kväll, dagligen.

Åk hem med dig, ditt taniga skelett.
Hahaha +1
Medlem
Nardos vill att folk ska visa respekt när hon vill vila. Men hon kan inte respektera någon annna. Nardos gillar jag inte
2021-03-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är i alla fall nöjd med utvecklingen efter att våpet åkte. Lättare stämning. Tävlingen var jävligt kul med inslag av allt möjligt. Håller med om att det inte har varit suparfester med bajshålet-snacket, men det är ändå inget jag saknar. Det äcklade mig mer. Flasha en vagina vid frukosten är inte min grej. Dock har jag förståelse för de som älskar sådant. Jag gillar ett skönare gung än trosor i näsan.

Kvack, håller med dig.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, och Stephanie 🥱🥱🥱🥱🥱
Steffi är gullig, charmig, sprallig och söööööööööt, vi kan inte jämföra henne med Katti. Steffi bör vinna över både Tess och Katti, men Tess borde ha vunnit lätt över Katti.

Men så blev det inte. Det är ett mysterium.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Ja faktiskt, ut med na. Dom känner ju frustrationen själv, vill ha kul. Alla utom Pontus, han kommer ifrån Biafra.
man tror det är en annons för skänk en slant till världens barn när han dyker upp
2021-03-18, 00:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Kvack, håller med dig.
Härligt Oscar!
Då är vi minst två
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är i alla fall nöjd med utvecklingen efter att våpet åkte. Lättare stämning. Tävlingen var jävligt kul med inslag av allt möjligt. Håller med om att det inte har varit suparfester med bajshålet-snacket, men det är ändå inget jag saknar. Det äcklade mig mer. Flasha en vagina vid frukosten är inte min grej. Dock har jag förståelse för de som älskar sådant. Jag gillar ett skönare gung än trosor i näsan.
Precis så, en helt annan avslappning. Fokus på annat, alla slappnar av, surrar. Då det händer.
Medlem
Alla ska respektera Nardos, men hon skiter fullkomligt i om andra vill sova.
2021-03-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi är gullig, charmig, sprallig och söööööööööt, vi kan inte jämföra henne med Katti. Steffi bör vinna över både Tess och Katti, men Tess borde ha vunnit lätt över Katti.

Men så blev det inte. Det är ett mysterium.
steffi kommer bli som katti om 40 år
Medlem
Ridnes avatar
Nardos har som vanligt ingen respekt.. Emelie säger att hon vill sova för att hon hänger löst. Nardos ska då ge Adrian huvudmassage och sitter och pratar högt ändå. Noll respekt från henne alltså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nåt man missat ikväll?
Adrian har klickat med Madde. Vi shippar dem nu.

Emelie snackade skit om Adrian och sa att han var en 5 av 10 och "en jävla pussy" och att han påminde om hennes ex. Emelie var dessutom beredd att klippa hål i alla adrians kalsonger och mössor. Allt detta bara för att han kastade lite vatten på henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in