2021-03-18, 00:07
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha stämmer, men de blev rätt bra vänner ändå har jag för mig. Skön vänskap

Båda gillade bärs iallafall
Medlem
men joe hade väl rätt mycket ja vad får man säga nu då...renskötar påbrå i sig
Medlem
Öh, Madde? Vad gör hon...?

Edit: nevermind
Medlem
Adrian brukar vara jävligt snabb med att lägga sig på sängen bredvid emelie. Men idag har han suttit och pratat ensam med Madde (och spklaert cockblockern nardos) i ca: 30 minuter om inte mer. OCH nu när emelie ligger på sängen så satte sig AD på pontussäng för att kunna se madde.

ÄnglaAsniktet har visst fått intresse för madde nu
2021-03-18, 00:08
Medlem
Jag är säker. Adrian vill inte ha Madde, tror verkligen inte det. Först igår sa han att han kunde massera henne idag när hon fråga (tror han är lite för snäll och inte ser raggningen). Men vad har han gjort idag? Han har varit nära Emelie hela tiden, kollat på henne hela tiden och trängde sig förbi henne och Judith för att sitta bredvid Emelie när det fanns ett stort mellanrum mellan Judith och Madde (som dessutom färgade hans hår).

Nej, detta är inte allt, men just idag har han närmat sig mer än någonsin till henne och finns andra anledningar också som gör att jag tror Emelie är den han tycker om men detta är iallafall vad man sett idag just dagen han skulle ge Madde massage. Blev det någon? Nej, han hade annars nog sagt "skulle jag massera dig eller?" Istället har han hängt med Emelie.
2021-03-18, 00:08
Medlem
Hoppas nya killen bestämmer sig flytta in i rosa rummet, närmare AD ❤
2021-03-18, 00:09
Medlem
Gutis avatar
Helvete vad rädd jag blev när katti gick in i något.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Sällan Tanja är klok ❤️

Synd att jag missade hur hon lade fram det till Judith.. Bra gjort iallafall. Hörde att T. sade igår att "Fan vad skönt med egen säng"
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Öh, Madde? Vad gör hon...?

Edit: nevermind
HAHAHA kände samma
2021-03-18, 00:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian brukar vara jävligt snabb med att lägga sig på sängen bredvid emelie. Men idag har han suttit och pratat ensam med Madde (och spklaert cockblockern nardos) i ca: 30 minuter om inte mer. OCH nu när emelie ligger på sängen så satte sig AD på pontussäng för att kunna se madde.

ÄnglaAsniktet har visst fått intresse för madde nu
Vad har Nardos med det hela att göra för hon var där före Adrian och surrade med Madde även Emelie satt där då, Läge kanske stoppa upp nu istället och inte skylla allt på ngn som var inne i rummet före den du pekar på!
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja självklart det finns grader i helvetet men jag låter inte som en statist i pistvakt

Så du använder inte pörskans och fjöl av dagligen? 🤣 Jag gör det varje dag när jag ser en isbjörn på gatan utanför huset.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Längst upp i Norrbotten, typ Kiruna/Tornedalen bryter/pratar man väl typ på finska?
Läste för några år sedan, om att tror det va Estland eller Lettland finns det en stad där dom pratar Gammel-Svenska. Lite Offtopic.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in