2021-03-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Är det bara jag, eller är det smått irreterande när Tanja är så glad hela tiden?
Hon har ju bara fått lov att visa sina goda sidor, har inget att förlora, hon hade vid ingången till huset en trogen fanbase som bara har växt och jag tror inte att hon är i lika stort behov av miljonen som vissa av de andra deltagarna.
Älskar Tanja, men det är ganska orättvist hur lätt hon haft det.
2021-03-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas att det inte blir någon match imorgon utan att de individuellt får skjuta skott på mål eller dylikt. Vill helst få ut Pedram men ska de köra match så vinner ju hans lag imorgon.
Varför ändra på det bu? Hoppas det blir match imorgon med och Pontus hänger löst så man kan få ut den lilla mesen
Medlem
Peddot frågade ifall han fick joina katti, men blev nekad HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Trodde Adrian hade spelat som lägst i allsvenskan. Div 2 och 3 fotboll i Sverige är inget brukar skylta med direkt.

Adrians fotbollskarriär för den nyfikna:
https://www.svenskfotboll.se/spelarfakta/adrian-podde/aa01e30a-06b4-4b5f-8921-f5abc35a446c/

Fem matcher i division 1, ett mål.
Mestadels division 2 och 3.
Torns IF, IF Lödde och Lunds BK.
Medlem
men ponne var väl inte så jävla kass på inlines träna lite skott ikväll då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
håller med dig man ser klart och tydligt att det är klippt frågan är varför? Jag köper inte anledningen om att det skulle vara för hon fått hat för det får alla även om hon fått mer. så frågan är varför känner fyran sig tvungna att klippa intervjun

Tror det är för att hon aldrig gett ett kort och tydligt svar. Hon vecklar in det och har för långa utläggningar. Eller så var det som ni säger ”fel svar” som TV4 vill klipp bort
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag älskar Tanja.. men jag har börjat fundera på detsamma lite. Är det ens möjligt att vara så positiv? Skulle vilja se henne bränna av någon gång eller få ett utbrott på någon så man vet att hon kan

Hon har det i sig, i PH bevisade hon att hon kan brinna av om det behövs.
2021-03-17, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
+1. Hon är en tvättäkta solstråle.

Absolut. Man blir glad bara av att se henne i rutan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
https://imgur.com/a/Yt5wkgQ

Pontus: "Jag kommer ta med mig ett vapen, så jag kan avsluta mitt liv så snabbt som möjligt".

Hahaha, mörk humor, det gillas inte av PK-4an.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Varför ändra på det bu? Hoppas det blir match imorgon med och Pontus hänger löst så man kan få ut den lilla mesen

Ja Pontus kan få åka men vill hellre ha ut Pedram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Håller med er båda. Dessa matcher har varit roliga att kolla på, men liiite märkligt att de kör samma tävling flera gånger i rad iom BB-konceptet som inte brukar se ut så.

Hoppas att de kör individuella tävlingar imorgon ist så att allt inte hänger på vilket lag man är med i.

Tycker det känns orättvist mot det rosa laget som uppenbart är sämst. Hoppas att det är individuella tävlingar imorgon. Typ vem som kan sätta flest puckar i ett hål. Nu har man kört det här två dagar.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Köket är kvinnornas plats i Peddos värld

Ja, det märks för Pedram kan inte laga mat men ändå skryter han om att han kan det. Han skulle koka potatis men visste inte hur potatisen skulle kännas när den var färdigkokt.

Det är inget fel att inte kunna allting, felet är att Pedram skryter om hur han kan allting och klart man förväntar sig det då.

Vet inte hur han kan fortsätta att hålla på och mytta som han gör men jag antar att vill ligga bra till hos andra. Så ytligt!

Det är så mänskligt att säga.. -Men fan, det här klarar inte jag men jag vill gärna lära mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in