Så JÄVLA skönt att se Pedram lida, sådant jävla fulspel han kör med jämt.
Fortsatt imponerad av gröna laget, Adrian är också en fair domare!
MEN det som slår mig är, vad är det som säger att gula och rosa laget inte möts i en match imorgon också? Då är det ju i princip givet att de som kommer hänga löst på måndag är Simon, Tanja och Ponne?
Exakt, och då ryker Ponne. Skulle bli riktigt jobbigt för Simon isf. Han har ju själv sagt att det värsta tänkbara vore om han och Ponne sitter mot varandra. Sen tycker ju Tanja och Ponne om varandra också. Jag hoppas det blir samma imorgon 👍
Adrian och Pedram håller varandra om ryggen och räddar varandra.
Men man ser dom väldigt sällan umgås (eller har jag sett fel?).
Hoppas Pedram inte blir räddad den här veckan.
Förhoppningsvis är det någon annan typ av tävling om att få dela ut immunitet så någon annan kan vinna den.
Taylor hade bromance med Jeppe. När Jeppe valde att lämna sög gamnacken in honom
Hihi. Jag älskar det namnet, så klockrent och passande! Fnissar varje gång jag läser det.
MVH/Gnomegirl.
Även om jag aldrig gillade Luis är det lustigt att både han och Filip Dikmen aktivt försöker upplysa folk om att Sami af Lidl (Pontus) är fake. HAN ÄR DET!
Madde är grym, joel skötte sig i målet. Hade inte mkt att göra, men imorgon kommer självförtroendet vara i botten på Pontus och Simon (om det går att få sämre)
Borde inte Pontus få autonominering när han tyckte bbproduktionen var dumma och idiotiska som tvingade de ha på sig teamklädseln. Var många elaka ord direkt riktat mot produktionen att han nye fick ligga utan teamklädsel mmfrämst sura över sin förlust
Adrian och Pedram håller varandra om ryggen och räddar varandra.
Men man ser dom väldigt sällan umgås (eller har jag sett fel?).
Hoppas Pedram inte blir räddad den här veckan.
Förhoppningsvis är det någon annan typ av tävling om att få dela ut immunitet så någon annan kan vinna den.
Adrian umgås mest i huset med Joel, Nardos och Emilie. Men tyvärr som alla hobbyblattar så söker han bekräftelse från blattar som Pedram. Adrian har gett alla immuniteter och fördelar han har vunnit till Pedram och han kommer fortsätta att göra så.