2021-03-17, 15:40
Medlem
Simon fick ju samma dipp när han satt fast med hjälmarna med Nardos. Uppenbart att han lider av någon typ av klaustrufobi. Värme på det så är det säkert jäkligt ångestframkallande.....
2021-03-17, 15:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Vinnaren av den här matchen möter vinnarna från förra, vinnaren i nästa match blir immun så att säga att den här matchen inte spelar någon roll stämmer inte
Nä, gröna möter gula i nästa. Alla möter alla.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Men sjukvårdspersonal på akuten tror jag utesluter hjärtinfarkt när Simon glider in där hyperventilerande och påstår att det sticker i fingrarna..
Precis som de gör med alla de som kommer in med ångest och tror de har något hjärtfel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos, Simon, Katti, Steph och Pedram är de enda i huset som suttit i soffan på måndagar av de som är kvar.
De andra har glassat fram på en räkmacka i över en månad nu. Varför låter inte Big Brother oss få rösta ut de två-tre vi gillar minst, alltså att alla sitter osäkert en måndag? Då skulle de kunna byta ut de minst omtyckta mot 2-3 helt nya deltagare. Det är flera månader kvar på denna säsong och det är avslaget, dött, knappt något drama, inga par. Bara en massa sura miner blandat med kramar och kumbaya.

Edit: Tanja har också suttit osäkert kom jag på.

helt ätt var ditt inte förr i tiden på 5an där alla satt löst nån vecka och man fick rösta på vem man ville ha ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, gröna möter gula i nästa. Alla möter alla.
Står i appen att alla möter alla, men i brevet som lästes upp senast stod det annorlunda iirc?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Vinnaren av den här matchen möter vinnarna från förra, vinnaren i nästa match blir immun så att säga att den här matchen inte spelar någon roll stämmer inte
Okay. Fattar nu. Man tar inte med sig målskillnad från igår och alltså kör på nytt.
2021-03-17, 15:42
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Nardos, Simon, Katti, Steph och Pedram är de enda i huset som suttit i soffan på måndagar av de som är kvar.
De andra har glassat fram på en räkmacka i över en månad nu. Varför låter inte Big Brother oss få rösta ut de två-tre vi gillar minst, alltså att alla sitter osäkert en måndag? Då skulle de kunna byta ut de minst omtyckta mot 2-3 helt nya deltagare. Det är flera månader kvar på denna säsong och det är avslaget, dött, knappt något drama, inga par. Bara en massa sura miner blandat med kramar och kumbaya.

håller med!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

+1
Medlem
Ridnes avatar
Alltså..va? Varför spelar Judith mot Simon? Borde inte Judith spela mot Pedram som vann mot Simon? .....
2021-03-17, 15:43
Medlem
Embas avatar
Two face gråter och skrattar omvartannat. Nu är han game helt plötsligt! Två puckar insläppta och han kommer att börja hyperventilera och spy galla igen.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hehe, oops..

Det framkom dock nu från honom själv att han upplevt en panikattack tidigare i livet, så har full förståelse att hans kassa kondition samt gråten i halsen i kombination med värmen där inne kan ha triggat igång ett extremt obehag. Det ursäktar dock inte hans barnrumpebeteende eller bortförklaringar på fusk och diverse, speciellt under gårdagens match.

Ja, precis! Har full förståelse situationen kan trigga igång panikattacker och jag tyckte verkligen synd om honom i förra matchen när jag såg hans panik. Men skulle inte skada om han hade lite självinsikt redan innan. Han kastar sten i glashus hela tiden. Han är dock ändå en av mina favoriter 🤣
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Står i appen att alla möter alla, men i brevet som lästes upp senast stod det annorlunda iirc?
Nä, stod att Rosa är ute om de inte vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in