2021-03-17, 15:22
Medlem
Lokhacks avatar
Simon pratar om sin fysiska spärr som inte är fysisk utan psykisk....
Men han hade inga problem med att hävda Kattis skulle stå upp igår trots hennes fysiska problem.
2021-03-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon jämför sin fysik med en kille i rullstol som skall springa maraton. Oh. My. God. Större offerkofta har jag på riktigt aldrig sett.

Detta är nog återkommande i Simons liv, går det inte hans väg kommer det en massa ursäkter lägger sig ner och dör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Sa jag något negativt om henne?
Jag sa att det hade kunnat mysas lite extra i sänghalmen bara?

Men för dig kanske det är något negativt. Att en svensk tjej ligger med en utländsk kille?

om hon inte släppte till dem första 4 veckorna varför skulle hon gjort det just inatt?
Medlem
HatarIslams avatar
Simon säger själv att han får panikångest, fingrarna domnar bort och han är nära på att svimma därinne. Med full mundering, ett varmt och kvavt rum, syrebrist så kanske han få klaustrofobiska känslor och mycket annat.

Alla reagerar olika och Simon pallar inte det varken fysiskt eller psykiskt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad har du emot Judith? Hon är helt ärlig och peppar honom, är väl bra gjort.
Vad jag har emot Judith, herregud BB hinner ta slut om jag ska räkna upp allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon jämför sin fysik med en kille i rullstol som skall springa maraton. Oh. My. God. Större offerkofta har jag på riktigt aldrig sett.

offer one-piece snarare
2021-03-17, 15:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha. Det står i stora bokstäver "Forza VAM" och i litet under "os" . Det blir egentligen "Forza Vamos". Med det är lustigt uppdelat.
Okej, Då är jag med. hehe.
Dom vet förmodligen inte vad VAM står för.
Ingen av dom va väl födda när dom var aktiva.
2021-03-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Simon pratar om sin fysiska spärr som inte är fysisk utan psykisk....
Men han hade inga problem med att hävda Kattis skulle stå upp igår trots hennes fysiska problem.
+1
så fult
Medlem
AHHH, vill inte att Judith ska bli immun.
Medlem
simons lag kan fortfarande bli immun men då måste dom göra 10-15 mål hehe
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Bara Adolf som tyckte polacker var untermenchen.
Gretzky låter så polskt och judiskt att han borde ge sig in i diamantbranschen, ta på sig kalotten och hårlockarna, recitera Toran och gästspela i Seinfeld

Adolf tyckte de var untermensch när de inte ville släppa Danzig. Innan körde Goebbels kampanjer om vilka historiska vänskapsband de har. Jag samlar på allt WWII. Är väldigt intresserad av den tiden. Morfar brukar berätta när han hängde nere på centralstationen i Göteborg under 40-talet och såg tyskar, tanks och annat meteriel på väg mot Norge. Han snodde åt sig lite grejer
Walter Gretzky skrev en bok om sin familj. Och de är inte judar utan fattiga bönder, etniska polacker i dagens Belarus. Gretzky går omkring med tröjor "Kiss me I'm Polish.
Finns ju mängder med Scandinavianska ättlingar i NHL.

OnT. Juddan kommer köra skiten ur dom nu.
2021-03-17, 15:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Simon säger själv att han får panikångest, fingrarna domnar bort och han är nära på att svimma därinne. Med full mundering, ett varmt och kvavt rum, syrebrist så kanske han få klaustrofobiska känslor och mycket annat.

Alla reagerar olika och Simon pallar inte det varken fysiskt eller psykiskt.
Ett av symtomen på stark ångest/panikattack är just att fingrarna domnar, ju längre ångesten håller på ökar domningarna till armarna. Har inga siffror men otaliga är de som kommit in på akuten övertygade att de har hjärtinfarkt håller på att dö pga just ångest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in