2021-03-17, 15:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Där har väl Judith iaf rätt?
Inte ett dugg, kom ju från rätt röv.
2021-03-17, 15:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Judith: kom nu min älskling, när hon för några minuter sedan anklagade honom för att spela, göra tv. Vidrig är hon, vem gör tv nu?
2021-03-17, 15:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn Juddan kommer slänga gamnacken som en vante. Varför lyssnar många inte på Grodan
Hoppas fan du har rätt grodan, annars kommer jag till gbg
2021-03-17, 15:19
Medlem
Heja Simon säger jag!

Många härinne som är lite väl hårda. Kanske har han en sjukdom som ingen vet om! Han verkar ju ta en del mediciner vad det verkar. Kommer fortsätta rösta fram honom till vinsten då han är den mest underhållande personen därinne. BB går ut på att man ska gå igenom en känsloresa. Ingen kan vara på topp konstant.
2021-03-17, 15:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Sedan blev han själv en självutnämnd BB-ayatolla.

MVH/Gnomegirl.

Ja, hans persiska skjorta har han snott från Khomeini himself. Därför vakterna jagade honom
Medlem
Bra Judith! få igång den liraren nu, jävla klagande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Synd att Tess inte är kvar. Hon hade säkert belönat Pedram inatt efter den där insatsen...
So what Tess är ute, varför ens prata om henne på det sättet. Ogillar Pedram jag med p.g.a hans beteende men att trycka på någon som åkt ut är lågt. Tönt
2021-03-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Finns ingen given vinnarkandidat detta år, folk hyllade ju för fan Fläskflatan till skyarna de första dagarna Alla kommer ha dippar fram till finalen, även Simon och Tanja. Räcker med att de skickar in öl igen så kommer folk i tråden börja hylla Simon ännu en gång. Mycket idioter i tråden som hör hemma på familjeliv
Håller med! Iaf ingen värdig vinnare! Den bredarslade flatan störde jag mig på sen dag ett med hennes 12-åriga pojkröst och ett skratt som fick mina öron att blöda men alla tyckte det va såååå behaglig att lyssna på. Själv håller jag på Tanja men tycker det är lite fusk att ta in någon som redan är väldigt populär och omtyckt.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Judith: kom nu min älskling, när hon för några minuter sedan anklagade honom för att spela, göra tv. Vidrig är hon, vem gör tv nu?
Vad har du emot Judith? Hon är helt ärlig och peppar honom, är väl bra gjort.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
So what Tess är ute, varför ens prata om henne på det sättet. Ogillar Pedram jag med p.g.a hans beteende men att trycka på någon som åkt ut är lågt. Tönt

Sa jag något negativt om henne?
Jag sa att det hade kunnat mysas lite extra i sänghalmen bara?

Men för dig kanske det är något negativt. Att en svensk tjej ligger med en utländsk kille?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sjunker foppa också över bästa spelar genom tiderna? för det var ju exakt såhär han var en grinig liten jävel ibland

Hihihi. Ett gammalt favoritklipp: https://youtu.be/4XAJFN9xAyI

Tänk att höra Simon säga samma sak om domare Nardos. Då snackar vi kaos.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-17, 15:22
Medlem
Paladins avatar
Simon jämför sin fysik med en kille i rullstol som skall springa maraton. Oh. My. God. Större offerkofta har jag på riktigt aldrig sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in