2021-03-17, 15:09
Medlem
Synd att de inte satte Simon i mål från första början 😔

Peddot vann pga ADs hjälp o coachning innan matcherna 😡

Vilka ska mötas nu?
2021-03-17, 15:09
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram igår när AD vann:
Hade mycket vrede och ingenting positivt att säga utan "ni är jävla fuskare, Katti borde ha stått upp och brytit sin höft"
Adrian idag när Pedram vann:
Så jävla grym du är kompis!

Kom ihåg detta när ni röstar på måndag.
Varför ljuger du för? Pedram är inte direkt min favorit, men det är väl riktigt idiotiskt att hata på någon och hitta på saker? Skaffa ett liv.
2021-03-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram igår när AD vann:
Hade mycket vrede och ingenting positivt att säga utan "ni är jävla fuskare, Katti borde ha stått upp och brytit sin höft"
Adrian idag när Pedram vann:
Så jävla grym du är kompis!

Kom ihåg detta när ni röstar på måndag.

+1!!!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Varför ljuger du för? Pedram är inte direkt min favorit, men det är väl riktigt idiotiskt att hata på någon och hitta på saker? Skaffa ett liv.
Vilken del är falsk?
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Varför tror du det fortfarande tillåtet att röka på psykavdelningar, byggts speciella balkonger, jo för en rökare med ångest hjälper det att röka.

Allt som får hjärnan att glömma panikångesten för några sekunder fungerar. Dricka vatten göra olika hjärnövningar som bryter panikattacken fungerar. Simon har en NPF diagnos och panikångest är en vanlig del av symptomen mer vanligt hos tjejer dock.
Medlem
herpesvårtas avatar
Vill att Judiths lag ska vinna nu så att vi alla kan bevittna Pedrams utbrott när han i vrede häver ur sig meningen: "Hur kunde en KVINNA vinna över mig!?!?!"
2021-03-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Varför tror du det fortfarande tillåtet att röka på psykavdelningar, byggts speciella balkonger, jo för en rökare med ångest hjälper det att röka.

Absolut, det säger jag ingenting om. Jag tyckte bara det blev än mer tydligt att han inte precis haft en full blown panikattack när det gick så fort att komma upp på benen, kasta av sig grejerna och gå ut. Det kan mycket väl ha triggat igång ångestkänslor hos honom om det är så att han upplevt någon form av ångest- eller panikattack tidigare i livet, men det är ändå idioti att slänga sig med sådana begrepp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
bortskämd unge, respektlös mot Steffi också
Sant! Så hur fasen kan den pajasen vara folkets favorit här? Han va ju inte omtyckt i början då folk kallade han mytoman. Visst, han kan vara rolig lite här och där men det räcker inte.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skrev ju det förut Luna.
åfan. Kom nyss hem från jobbet. Måste missat det.
Varför har dom skrivit det. Vad betyder VAM för dom?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Zibanejad är det också? Rahimi också bla

+1

Helt rätt som du skriver. Vid en koll är både Mika och Rahimi svenskar (födda här) medan Rakshani är amerikan. Alla har iranskt påbrå, men ingen har valt att spela för Iran (konstigt nog ).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Är du seriös? VART SER DU LÖGN NÅGONSTANS? Så jävla efterbliven, gå och sug på hans håriga röv.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Allt som får hjärnan att glömma panikångesten för några sekunder fungerar. Dricka vatten göra olika hjärnövningar som bryter panikattacken fungerar. Simon har en NPF diagnos och panikångest är en vanlig del av symptomen mer vanligt hos tjejer dock.
Äntligen någon som fattar vad psyket kan ställa till med, tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in