2021-03-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Nardos på väg att bli rejält utfryst. Hennes behov att alltid vara i centrum och vända varenda samtal mot sig själv börjar få de flesta att ledsna. Hon har sina stunder men borde ta tillvara på Simons råd om att lyssna mer och ge andra plats. Eftersom alla vet hur hon tar kritik kommer gruppen i en tyst överenskommelse att frysa ut henne i syfte att få henne att tona ner.

Hon kommer nog tyvärr aldrig lära sig något från andra. "man kan inte lära en gammal hund att sitta".
Hon är fast besluten att "kriga" för sin folkgrupp och punkt och slut. Hon är inskränkt och ej kapabel att ta in andra personers råd/känslor eller värderingar.
Hon låtsas lyssna, men det åker in genom ena örat och lika fort ut genom det andra.
2021-03-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Värdelöst tråkigt utan Therese, dom kan avsluta säsongen redan nu och packa och åka hem.
Vem fan vill se tråkiga Pontus, Adrian och 60-åriga Katti😒😒😒😒
Jag vill! Gillar Tess som individ, men vill även se de andra
2021-03-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vafför sover Adrian alltid med kudde på magen? Är det the true cockblocker eller vad handlar det om? Genuint intresserad av denna fråga

tror (men bara mina egna spekulationer) att är för att han inte vill att kamerorna ska filma hans ansikte när han sover. Tror att det även är förklaringen till varför han lägger mössan över ansiktet när han vilar/sover
2021-03-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Värdelöst tråkigt utan Therese, dom kan avsluta säsongen redan nu och packa och åka hem.
Vem fan vill se tråkiga Pontus, Adrian och 60-åriga Katti😒😒😒😒

Inte för att det är roligt nu heller, men tycker inte heller att Therese pinsamma "SeXiGa" danser eller "VA Ä DÄ DU VILL MÄJ"-snack- var särskilt kul heller.
2021-03-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
tror (men bara mina egna spekulationer) att är för att han inte vill att kamerorna ska filma hans ansikte när han sover. Tror att det även är förklaringen till varför han lägger mössan över ansiktet när han vilar/sover
Mössan har jag tänkt samma om, men kudden? Har tänkt att han antingen vill dölja eventuell givakt eller att han ej vill bjuda in till för mkt sängkamratsnärhet.
2021-03-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Jag tror inte att Emelie gör så medvetet för att teasa Adrian. Hon gör det för att hon inte vet hur hon ska bete sig med honom. Emelie har nog inte så bra självförtroende när det gäller populära killar och hon känner att Adrian är utanför hennes liga. Menar absolut inte att han är det men jag tror att hon uppfattar det så. Emelie är nog inte så van att ha chans på killen som alla tjejer i den sociala gruppen vill ha. Så hon beter sig nog avvisande som ett slags skydd mot att bli nobbad. Men det är inte så lätt för Adrian att begripa det så det är förståeligt om han börjar tappar intresset.

Låter fullt rimligt
2021-03-16, 22:59
Medlem
Jag vet att det kommer in en ny kille snart.
2021-03-16, 23:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Nardos på väg att bli rejält utfryst. Hennes behov att alltid vara i centrum och vända varenda samtal mot sig själv börjar få de flesta att ledsna. Hon har sina stunder men borde ta tillvara på Simons råd om att lyssna mer och ge andra plats. Eftersom alla vet hur hon tar kritik kommer gruppen i en tyst överenskommelse att frysa ut henne i syfte att få henne att tona ner.
Perfekt!

Gillar väl egentligen inte sk "utfrysningar" (om det nu verkligen är det?) men i Nardos fall gör då Iaf jag ett undantag.

Precis vad som helst är tillåtet I den allt mer desperata kampen mot hennes ohyggliga ljud-nerskräpning.

Tror svensk militär skulle kunna använda henne som ett mycket kraftfullt biologiskt vapen, men hon bryter nog lite väl mycket mot Genève konventionen och användning av tortyr mm.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-16 kl. 23:05.
2021-03-16, 23:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedi1975
Jag vet att det kommer in en ny kille snart.

När?
2021-03-16, 23:05
Medlem
Mouchinos avatar
Vad är HP?
2021-03-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När?

Vet att de letar efter en singelkille, exakt när han ska in vet jag inte.
2021-03-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad är HP?
Jag har hört dem säga HP när de syftar till såväl paradise hotel, hångelparty som happypancake.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in