2021-03-16, 15:54
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag förstår inte vad dom tjafsar om? Om alla får ha en målvakt som ligger ner så blir det ju rättvist?

Man kan ju inte säga att det är orättvist för att nån är bättre på att få upp pucken. Så om dom har en tävling i kunskapsfrågor så är det orättvist om någon pluggat på högskolan mot någon som bara gått gymnasiet? Snälla, det kan inte alltid vara millimeter rättvist med vad man har för förkunskaper i en tävling. Jag hatar judith men tycker ändå tävlingen är ok trots att hon har spelat mycket hockey tidigare. 😅
Gula laget är sura för att de inte gjorde likadant. Domaren borde tagit ett beslut tidigare, och gula laget kunde sagt till sin målvakt att ligga ned också..
2021-03-16, 15:55
Medlem
Citat:
Jag förstår inte vad dom tjafsar om? Om alla får ha en målvakt som ligger ner så blir det ju rättvist?

Man kan ju inte säga att det är orättvist för att nån är bättre på att få upp pucken. Så om dom har en tävling i kunskapsfrågor så är det orättvist om någon pluggat på högskolan mot någon som bara gått gymnasiet? Snälla, det kan inte alltid vara millimeter rättvist med vad man har för förkunskaper i en tävling. Jag hatar judith men tycker ändå tävlingen är ok trots att hon har spelat mycket hockey tidigare. 😅

Spot on!
Medlem
Zingo2s avatar
Judith vet iaf hur man tekar.😀
Medlem
Pedram sa på utegården att han sköt 7-8 skott så hade inte Katti legat ner hade det varit lika?

1. Hur är hans matte för tror han att han hade suttit alla dom?
2. Kanske inte det gick så bra i matchen för att han var Bambi på hal is som valt att sliska sig emot tjejer istället för att gå i någon sport? För totalt värdelös är han i ALLT. Förlorar allting hela tiden.
3. Pucken var 90% av tiden vid erat mål för att Adrian klassade ut TRE av er ensam, men nu är det Kattis fel för hon låg ner?

Ne, väx upp Pedram! Inse att du är värdelös i alla tävlingar och kommer aldrig vinna emot Adrian i något, allt ifrån sport, teknik till kunskap.
Medlem
Judith har helt klart spelat hockey. Så allt var inte lögn.
2021-03-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gula laget är sura för att de inte gjorde likadant. Domaren borde tagit ett beslut tidigare, och gula laget kunde sagt till sin målvakt att ligga ned också..

Gula laget? Pedham är sur.
2021-03-16, 15:59
Medlem
Vem leder?
Medlem
ingen målvakt som ligger ner och det står bara 1-0? konstigt.....
Medlem
Vad mycket mindre planen kändes när alla i lagen spelar
Medlem
Zingo2s avatar
Syns att Judith spelat hockey.
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:

Spot on👍
Medlem
ollepolle90s avatar
Om det är något Pedram passar som är det som domare

I hans huvud passar han bra som gangster, kvinnocharmör, globetrotter, Joakim von Anka körandes i en splitterny bmw

Men nej. Domare med Volvo, den där tröjan passar honom perfekt och positionen att inte spela

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in