2021-03-16, 00:28
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Klimatet tog en vändning mot det bättre rakt igenom ser man, Som du säger Nardos deltar mer även i nuggen nu också känns som ngt händer i huset!

Allt krestar inte runt Tess mer då vågar sig övriga ut i ljuset, Känns som saker sker i positiv riktning
Det blir bättre stämning när inte alla snubbar svansar efter en tjej.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Du har spanat in hennes stora fina rumpa
Hehe.
Haft span på henne ett par dagar nu.
Gillar den typen av tjejer.
Medlem
HatarIslams avatar
Förhoppningsvis kommer de andra tjejerna våga ta för sig lite mer nu när den onda häxan är borta.
2021-03-16, 00:29
Medlem
xrlpyts avatar
(inte för ens Tess hade kunnat rädda en "fest" med minimalt med alkohol och ingen musik, men ni fattar.. Katti har jag inte sett till på två timmar)
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det blir bättre stämning när inte alla snubbar svansar efter en tjej.
Betydligt bättre klimat i samtalen och allt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Emelie följer Adrian vart han är går. När ska folk fatta att han inte tycker om henne på det sättet.

Har också tänkt på det. Hon verkar helt besatt av Adrian . Tror tyvärr inte att han känner något för henne på det sättet.

Hänger Emelie någonsin med någon annan än Adrian o Joel?
Medlem
Knasfians avatar
Så fruktansvärt skönt att Tess lämnat. Verkligen tråkig personlighet och konstig moral.
2021-03-16, 00:30
Medlem
Om jag ska vara lite seriös så tror jag att produktionen kan ha valt att plocka ut Therese av 2 skäl.

Första, hälsan, ser inte ut som att hon har mått så bra därinne efter "personlighetsförändringen" efter att hon hängde löst första gången. Tiden inne i huset var nog inte så hälsosam för henne. Får hoppas att hon får professionell hjälp och stöd på utsidan.

Sen andra skälet tror jag kan vara att produktionen har fått ögonen på sig av någon chef högre upp på 4an efter Pedrams beteende där på natten i sängen när Therese sade nej flera gånger men han ändå fortsatte göra närmanden, till och med efter hon somnat. Det kan hända att dom inte haft nog tydligt bildmaterial för att slänga ut Pedram direkt i och med att han gömde sina händer under täcket. Men att vissa chefer på 4an blivit uppmärksammade på att det varit en katastrof på gång med en sannolik våldtäkt i Big Brother huset om både Therese och Pedram är kvar därinne samtidigt.

Blir intressant att se vad som händer om Pedram går över gränsen med Tanja. Kommer han slängas ut direkt eller kommer dom fortsätta ha tålamod med honom?
2021-03-16, 00:31
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Haft span på henne ett par dagar nu.
Gillar den typen av tjejer.
Jag såg hennes figur från början och den är kanon,bara hon håller sina fingrar från AD Gillar Emelie som NR1 Madde 2 Steph 3
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Betydligt bättre klimat i samtalen och allt!
Yep. Mer BB nu än PH. Tack för det.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Om jag ska vara lite seriös så tror jag att produktionen kan ha valt att plocka ut Therese av 2 skäl.

Första, hälsan, ser inte ut som att hon har mått så bra därinne efter "personlighetsförändringen" efter att hon hängde löst första gången. Tiden inne i huset var nog inte så hälsosam för henne. Får hoppas att hon får professionell hjälp och stöd på utsidan.

Sen andra skälet tror jag kan vara att produktionen har fått ögonen på sig av någon chef högre upp på 4an efter Pedrams beteende där på natten i sängen när Therese sade nej flera gånger men han ändå fortsatte göra närmanden, till och med efter hon somnat. Det kan hända att dom inte haft nog tydligt bildmaterial för att slänga ut Pedram direkt i och med att han gömde sina händer under täcket. Men att vissa chefer på 4an blivit uppmärksammade på att det varit en katastrof på gång med en sannolik våldtäkt i Big Brother huset om både Therese och Pedram är kvar därinne samtidigt.

Blir intressant att se vad som händer om Pedram går över gränsen med Tanja. Kommer han slängas ut direkt eller kommer dom fortsätta ha tålamod med honom?

Tess var trasig redan långt innan BB.
2021-03-16, 00:33
Medlem
wolfiess avatar
Shit va skön stämning det är i huset när Tess lämna? Ingen sorg bara positivitet, NARDOS BADAR?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in