2021-03-15, 16:38
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram: - *suuuuck* Jag mår inte bra alltså.
Tess: - Vad är det som känns jobbigt?
Pedra: - ....... jag vill inte prata om det asså. *suuuuuuuuck*
Man mår som man förtjänar?
2021-03-15, 16:39
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masssen
Kom igen nu flashback! Nu splittar vi rösterna mellan katti och stephanie! En röst på cmore på den ena och en röst på den andra på tv4 play!

Det verkar att dem flesta röstar på Katti och glömmer Steph
Medlem
Mouchinos avatar
Tanja är fan underbar. Fin person
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ta ut Madelene bara.
Ska en som jobbat åt TV4 i över 4 år få vara med och tävla om miljonen? Måste ha varit hundratals andra kvinnor som har sökt. Flera bakom kulisserna i BB är säkert Maddes arbetskollegor bakom kamerorna på Idol. 🤮
och råkar vara Bianca Ingrossos privata stylist
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok men jag trodde att Pedram inne i duschen var överens om att han inte har några känslor så varför greppar han inte det och låter tjejen vara ifred. Hon verkar ju sårbar och inte fan blir det bättre av att ha den där efter sig. Nu ska de tycka synd om honom. Det enda han gör detta för är för att han vill att Tess ska komma o lägga sig och trösta honom. Han är patetisk!!!

precis och det värsta är att han kommer lyckas snart kommer tess krypandes och då kommer han flina mot kameran när hon inte ser det

jag vill att tess ska åka ut ikväll just av att hon har peddo som ett plåster efter sig i huset han är ju förfan helt besatt av henne hade det inte varit kameror där fan vet vad han kunna hitta på
2021-03-15, 16:40
Medlem
Mouchinos avatar
Hmm Skickade Tess in Tanja till Pedram?
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Klickar inte Adrian med Simon eller? Tycker jag sällan ser de hänga eller prata med varandra eller har jag missat något?

Samma sak mellan Pedo och Simon.
Medlem
In med fler tävlingar så som ballongtävlingen i veckan, med fördelar och immunitet på spel istället för pengar eventuellt men något måste få det att börja brinna lite smått här och där.
2021-03-15, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Om jag inte missminner mig så hörde jag Pedram säga till Jesper första veckan att han känner folk i produktionen. De blev tillsagda av BB-rösten och sen har jag inte hört något mer.
Jag undrade i början varför de hade castat Pedi då han var väldigt "meh" de första veckorna.
Pedrams image skyddas till varje pris av BB.
Han har blivit curlad som fan sedan start och allt pekar på att han har kontakter på Tv4.

Exakt, hela Peddos medverkan är ett stort frågetecken. Hur tänkte de där? Hur kan han ha tagit sig igenom alla psyktest? Förutom att han tillsammans med Eritrea täcker invandrar-kvoten i castingen.
2021-03-15, 16:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis och det värsta är att han kommer lyckas snart kommer tess krypandes och då kommer han flina mot kameran när hon inte ser det

jag vill att tess ska åka ut ikväll just av att hon har peddo som ett plåster efter sig i huset han är ju förfan helt besatt av henne hade det inte varit kameror där fan vet vad han kunna hitta på

Ja han ligger och flinar för sig själv och han gjorde likadant när han låg och tallade på Tanja.
2021-03-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Samma sak mellan Pedo och Simon.

Har inte sett Simon ens ha en konversation med Peddo sedan starten.
2021-03-15, 16:42
Medlem
Citat:
Hmm Skickade Tess in Tanja till Pedram?

nej hon gick till bikten nu gick tanja och peddot ut för att röka jag lovar att anledningen till att han inte villa prata med tess var för att det är henne det gäller

vi har sett det sen starten han är så besatt av henne har spelat på hennes låga självkänsla det är därför han kan hålla på på ett visst sätt för då känner sig tess att hon får den kärlek hon aldrig fått innan
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-15 kl. 16:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in