2021-03-15, 10:46
Bannlyst
Den här texten dök upp hos spelbolagen..

” (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)”

Jag har aldrig sett att det stått så förut, så det finns fortfarande risk att ingen lämnar lr att Madde mullvad lämnar.

Det kanske blev för uppenbart att ingen kommer lämna ikväll när många skrev om att det inga odds fanns på deltagarna, så BB och spelbolagen fixade en deal för att finta oss!
2021-03-15, 10:46
Medlem
Då är det alltså en tatuering "Proud power bottom" Adrian har gömt under mössan
2021-03-15, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många tror Madde är mullvad och kommer lämna ikväll bara för hon inte duschat sen hon kom in, har folk koll på att hon inte går upp tidigt och duschar 🤷🏻‍♂️💦

Hon sa själv igår att hon inte duschat
2021-03-15, 10:48
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt!
Men det vore väl förtal och vuxenmobbning enligt fyrans snedvridna jävla pk-mentalitet?
Ja, röstar vi ut folk så blir de kränkta. Det vore ju fruktansvärt 🤮
2021-03-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tack!! Och det är samma tjejer som kräver att killen ska ha super sexig kropp med 6 pack, 20 cm lång dick, fint ansikte och en stor fet plånbok 🤬🤬🤬
Är så tacksam att jag är gay

Glöm inte att de ska vara minst 2,50 långa också. Ser casting-ansvarig framför mig som specar ner kraven som en tinder-profil på önskvärd partner.
2021-03-15, 10:52
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
VARFÖR skall tjejer idag vara så jävla fejkade?
Löshår, silikon och botox PLUS tonvis med lager av smink. Sedan snackas det från dem om att det är så viktigt att vara sig själv o stå upp för den man är o vara stolt över sig själv bla bla bla 🤮
Fejk och dubbelmoral

Löshår
Lösögonfransar
Tatuerade ögonbryn
silikonfyllda läppar
silikonfyllda bröst
silikonfyllda rumpor
BH-inlägg
Smink, gärna tjockt lager, på lager, på lager
Brun utan sol
Sexiga underkläder/kläder
Piercingar lite här och var, bröst, mus, näsa, mun, öron, ögonbryn osv
Hårborttagning, vax, epilering osv
Blekning av anus
Blekning av tänder
Silikonnaglar
Nagellack
Ringar på alla fingrar
Tatueringar
Botox

Vad har jag missat? Listan kan med all säkerhet göras längre.
2021-03-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Den här texten dök upp hos spelbolagen..

” (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)”

Jag har aldrig sett att det stått så förut, så det finns fortfarande risk att ingen lämnar lr att Madde mullvad lämnar.

Det kanske blev för uppenbart att ingen kommer lämna ikväll när många skrev om att det inga odds fanns på deltagarna, så BB och spelbolagen fixade en deal för att finta oss!
Det står så varje vecka. Ansvariga för Maddes instagram har gått ut i story och skrivit att hon inte är mullvad också.
2021-03-15, 10:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kollade precis i appen och lyssnade på klippet med Emelies hemlängtan. Alltså, Tanja som motivational speaker på bred värmländska... 😂😂😂😂
2021-03-15, 10:55
Bannlyst
” Ikväll riskerar Katti Göransson, Stephanie Harvey och Therese Skog att få lämna Big Brother-huset.”

Om nån skulle lämna skulle dom inte skriva riskerar, ingen kommer lämna.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Det som gör att jag tror Madelene är mullvad är att hon har jobbat åt TV4 i minst 4 år och det vore konstigt att slänga in en från produktionen i deras egna program. Är hon mullvad så vet jag inte vad hennes agenda är dock..

Minns när de tog in mullvadar back in the days som skulle försöka sära på par i huset och en annan som enbart skulle förstöra saker och klanka ner på hur dåligt BB är för deltagarna bara super och beter sig illa i TV.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det står så varje vecka. Ansvariga för Maddes instagram har gått ut i story och skrivit att hon inte är mullvad också.

Konstigt, jag som alltid spelar har aldrig sett den texten förut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Oj vilket trasselsudd Tanja har till hår

Hon har extensions i, tejpexetensions så då får man arbeta ett bra tag med att få bort allt ur håret, en riktigt process som görs hos frisör oftast..Men spännande att se hur hon ser ut med sitt egna hår, tror hon kommer va jättefin i det med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in