När det gäller Adrian så tror jag att han har sett och läst väldigt mycket av det som skrevs på sociala medier. Innan han kom in var det väldigt mycket snack om hur Nardos var utfryst av dem andra deltagarna osv så tror det var därför han spenderade väldigt mycket tid med henne i början
Jaha! Pedram pratar om den här tjejen som det finns en tråd om här, sa han just. Vad fan heter hon? Hon som sålde biljetter och sånt och bedrog folk på pengar. Vet ni vem jag menar?
Jag är ledsen att behöva säga det men nu cocblockar Nardos och Joel inte längre. Det finns ingeting från Emelies sida längre, hon håller sig så långt ifrån Adrian som det bara går efter att madde skedade honom. Hon valde att ge upp istället för att kämpa för prinsen. det skulle krävas ett MIRAKEL för ÄnglaAnsiktet och Ystad att bli ihop nu. Med tanke på hur Ystad beter sig nu så skulle det inte ens förvåna mig om hon erbjöd Madde sin säng och säger att hon vill sova med Joel istället
Önskar någon bara kunde skaka om henne och säga "HAN GILLAR DIG! VISA ATT DU ÄR INTRESSERAD INNAN DU FÖRLORAR HONOM DIN MUPP! "
var Emelie med på adriantåget öht så har hon helt klart hoppat av det nu om hon är någorlunda normalt funtad.
Jaha! Pedram pratar om den här tjejen som det finns en tråd om här, sa han just. Vad fan heter hon? Hon som sålde biljetter och sånt och bedrog folk på pengar. Vet ni vem jag menar?