2021-03-14, 20:58
Medlem
Redladys avatar
JA! För mycket gissa vikter.
Även för hundra år sedan fanns det en massa möjligheter att väga saker. Därför blir det som jag skrivit tidigare, mer ett lotteri och inga riktiga kamper om amuletterna, när det gissas.
Citera
2021-03-14, 20:59
Medlem
Så jäkla härligt att tjejen Malin slår ut Allan.
Citera
2021-03-14, 21:00
Medlem
Vad är detta, fjärde gången i rad som andrekämpen går segrande i tinget?
Citera
2021-03-14, 21:01
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Som vanligt i dess mät och gissningstävlingar vet man inte om man kan lite på produktionen. Väljer de själva vem de vill ska vinna och säger ett rätt svar som passar
Precis så tänker jag också. Vi tittare får aldrig se när de väger dessa saker.
Ett "perfekt" sätt för produktionsbolaget att plocka bort deltagare som de tycker inte skall vara med.
Det är ändå en halv miljon de tävlar om, därför borde de vara ärligare och faktiskt visa oss tittare vad saker verkligen väger.
Citera
2021-03-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Håller helt med .
Fy fan vad dåligt . Ungefär som att de inte orkat anstränga sig. ”Är ni för jämna lottar vi.”
Vilken sopig säsong.
Tur att man ändå kunde kolla på knulldockan några veckor
Vem är knulldockan?
Citera
2021-03-14, 21:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Tråkigt. Men nu får Daniel eller Malin ta och vinna. Pallar inte att någon av bögarna eller köttbullen vinner.

Håller med! Men Allan skulle INTE få välja Philip för att han INTE har någon amulett och nu visar Anna att sista amuletten ska gå till den som Allan väljer till Storbonde. I början sas det att FÖRSTA Storbonden (Dag) skulle få en amulett pga av att han var första Storbonden och sedan skulle minsann ingen kunna få amulett pga Storbondeuppdraget ... Nu ändras reglerna IGEN???

Sedan: HUR ska nu Philip kunna erövra någon amulett då? Har han ingen amulett får han ju inte gå till Final enligt reglerna. Ska han bara vinka Hej då och knata iväg på landsvägen - eller???
Citera
2021-03-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Tänka sig att gissa hur mycket en katt väger kan ta en till finalveckan i Farmen. Värdigt.
Ja, det var ingen vidare utslagsfråga, dålig fantasi av produktionen, kan jag tycka.
Citera
2021-03-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Håller med! Men Allan skulle INTE få välja Philip för att han INTE har någon amulett och nu visar Anna att sista amuletten ska gå till den som Allan väljer till Storbonde. I början sas det att FÖRSTA Storbonden (Dag) skulle få en amulett pga av att han var första Storbonden och sedan skulle minsann ingen kunna få amulett pga Storbondeuppdraget ... Nu ändras reglerna IGEN???

Sedan: HUR ska nu Philip kunna erövra någon amulett då? Har han ingen amulett får han ju inte gå till Final enligt reglerna. Ska han bara vinka Hej då och knata iväg på landsvägen - eller???

Vad har du sett?
Jag såg eller hörde inte att storbonden skulle få amulett, det är nog nån slags tävling det handlar om.
Citera
2021-03-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Han lär inte få någon amulett imorgon, det tror jag inte så då får han väl åka hem.
Citera
2021-03-14, 21:10
Medlem
JerryCottons avatar
Jahapp. Nu finns bara en "värdig" kvar, Daniel. Tråkig säsong över lag. För liten åldersspridning, blir lite som BB, PH och allt vad det heter. Jag vill ha arga tanter och besserwisser-gubbar i mixen. Skönt dock att man sluppit skogsutmanare o.s.v.
Citera
2021-03-14, 21:10
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vem är knulldockan?

Schill.
Citera
2021-03-14, 21:11
Medlem
Citat: