2021-03-09, 18:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsnarkoman
Det gör dom, alla här som tror på propagandamaskinen SD är egentligen betalda ryssar från Vladivostok. Alla utom du.

Спасибо, мой брат, скоро увидимся.
Citera
2021-03-09, 18:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
SDs 1,1 miljoner väljare var alla ryska spioner som lever inkognito under falsk identitet i Sverige.

Men denna gång är det faktiskt KD som anklagar S för trollfabriker för att det är första gången de själva drabbas av den. Förr när det bara var SD som det drevades mot var det jättebra för de fina kristdemokraterna, först när förtrycket drabbar dem själva blir det ett problem.
Om M säger att man tänker budgetförhandla med SD så står dom också på tur med en organiserad "skandal" & tillhörande shill-attack.

(för begreppet "troll" känns inte korrekt i dessa sammanhang)
Citera
2021-03-09, 18:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om M säger att man tänker budgetförhandla med SD så står dom också på tur med en organiserad "skandal" & tillhörande shill-attack. (för begreppet "troll" känns inte korrekt i dessa sammanhang)

Jag tror de hugger på Ebba för att de tror de kan få KD under 4 %, vilket de inte kan med M.

Nej det är ju inte vi på FB menar med troll men vad PK-boomers menar med troll ("Rysstroll, SD-troll etc.). Jag vet inte vad shills är. De är en påverkansoperation.
Citera
2021-03-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Kristdemokraterna hävdar att Socialdemokraterna har avlönade shills sk troll som misskrediterar politiska motståndare på nätet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6zl3P8/kds-attack-pa-s-har-egna-trollfabriker

Stämmer det? Kan sossarna verkligen vara så nesliga?

KD och höger projicerar. Det är högern som gör, vad de anklagar sossarna för.
Citera
2021-03-09, 19:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror de hugger på Ebba för att de tror de kan få KD under 4 %, vilket de inte kan med M.

Nej det är ju inte vi på FB menar med troll men vad PK-boomers menar med troll ("Rysstroll, SD-troll etc.). Jag vet inte vad shills är. De är en påverkansoperation.
Dom har ju även hittat på ett förtalsmål mot Ebba, så dom vilar inte direkt.
Citera
2021-03-09, 20:26
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Du glömde praktjakt
praktjakt och argaangelica är såpass extrema att de snarare är parodier på sossetroll.

På Reinfeldts tid fanns det även moderattroll som hyllade massinvandring och globalisering (typ Liberaldemokrati och Alpha101. De verkar helt ha försvunnit numera.
Citera
2021-03-09, 20:47
Medlem
KingKristerssons avatar
Gudmundson är absolut något på spåren. Det sprids en del saker från Sveavägen 68.

Men två fel gör inte ett rätt. Sverigedemokraterna har också stora egna trollfabriker, det får man inte glömma bort.
Citera
2021-03-10, 00:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKristersson
Gudmundson är absolut något på spåren. Det sprids en del saker från Sveavägen 68.

Men två fel gör inte ett rätt. Sverigedemokraterna har också stora egna trollfabriker, det får man inte glömma bort.

Nej vi Sverigevänner är stolta och tappra Internetkrigare! Inte fula, lömska, elaka sossetroll!
Citera
2021-03-10, 20:29
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:

sverigedemokraterna behöver inte ha några trollfabriker. folk stödjer dom organiskt och i brist på bättre alternativ. SD skulle kunna ersätta jimmie med en spann vatten och väljarstödet skulle vara oförändrat.
Citera
2021-03-10, 20:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Stödjer inte ditt parti och dina sympatisörer trollarmén JÄH?
Citera
2021-03-12, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom har ju även hittat på ett förtalsmål mot Ebba, så dom vilar inte direkt.
Två största näthatarna i Socialdemokraternas Trollfabrik pedofilen Johann Binninge och nättrollet Cecilia Beckroth
http://www.inblick.se/nyheter/s-partiets-trollkonton/4035
Citera
2021-03-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag har följt tråden om Ebba fastighetsköp och det slog mig ganska omgående att många debattörer där deltar endast för att svartmåla Ebba som person. De har inga sakliga uppgifter att anföra - utan kommer med argument i stilen att Ebba är dum och elak som köper av en pensionär.

Har varit helt säker på att många typ ssu:are deltar i denna smutskastningskampanj. Om socialdemokraterna skulle ha egna trollfabriker för att bedriva en sådan kampanj låter jag vara osagt, men det skulle inte förvåna mig det allra minsta.

Vi talar alltså om ett parti där företrädare har blivit dömd i svensk domstol för valfusk, som har haft en egen säkerhetstjänst till att spionera mot politiska motståndare, som lyckat med "bedriften" att nå över 90% av väljarstödet i vissa valkretsar (något som knappt Kim Yong-Un lyckas med) och en partiledare som alltid skyller ifrån sin och sin regerings misslyckande på andra, som aldrig tar ansvar och alltid verkar misslyckats med allt vad den företar sig. En sk statsminister som använder osakliga argument och ägnar sig åt politisk smutskastning istället för att stå upp för en egen politik.

Minns bara skogsbränderna som Löfven inte kunde få kontroll över, det var den polska regeringen som fick gå in och fixa den biten åt Löfven.

Om sossarna har fått över 90% röster i vissa valkretsar så är min första fråga: har du polisanmält valfusket? Så får det aldrig gå till i en demokrati, det finns inte 90% stöd för ett parti i en hel valkrets, människor är inte stöpta i samma form till den graden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in