2021-03-14, 18:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Jag säger inte att det inte är en fördel Grodan, jag säger bara att hon inte är den enda.

Benny ifrån majorna utan följare kommer inte ha samma möjlighet som en med många följare, är inte det självklart?

Återigen, inte det min poäng ligger i. Jag pratar om att det är många i huset som har följare. Vart drar man gränsen? Är det orättvist med Connybyggare som har 75 följare gentemot Snyggjenny med sina 25k följare? Ja jag skulle säga det, men det är svårt vart man ska dra gränsen, därför finns det inga gränser.

Vill inte gnabba med dig igenteligen, tycker bara att du missar en hel del när du ogillar Tanja för hennes följare när det finns fler som har 100tusentals bakom sig i olika konton.

Vill passa på att fråga dig om du tycker att Nardos och Simon står lika inför domaren?

Kul att vi kan enas om gamnacken vart fall.

Okay, börjar förstå hur och vad du menar. Sorry.
Du har självklart en påäng i det du skriver. Det enda jag känner att det borde vara antingen eller. Skicka gärna in kändisar tillsammans eller okända tjommmar. Jag ser det kanske mer svart eller vitt. Gråskalan blir ju en fördel. Tanja är ju egentligen just nu en "rikskändis".

Knugen, jag ogillar inte Tanja det minsta. Jag skrev senast igår att de enda jag tycker om av dom bäst alla är just Simon och Tanja. Att jag tar upp Taylor är för det är den enda måltavlan till någon sorts relationsdrama där inne är just han. Tess och gamnacken är ju inget att snacka om mer än att det är osmakligt. Nu önskar ju alla att en stark kille med hyfsat utseende kommer in och står upp för sig själv.

Nardos och Simon. Ehum. Behöver vi ens diskutera det. Han har gett upp, kanske lika bra för det går inte komma till ett avslut med henne.

Allas nästa target verkar nu vara Judith. Jag har många åsikter om henne men trots det gillar jag henne. Tanja och hon har ett skönt förhållande och jag ser det från Judiths sida att hon har klickat med Tanja. Finns det tycke? Javisst det tror jag, men det betyder inte automatiskt att hon slätar av alla kvinnor. Tanja verkar trivas med Judith alldeles utmärkt.

Jag hoppas att Tess får komma ut och jobba med sig själv imorgon och nästa vecka gamnacken som behöver liknande hjälp, men där utgången inte alls ser positiv ut.
2021-03-14, 18:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har Madde 33000 följare på Youtube. Tycktexart hon sa häromdagen att hon bara hade en liten kanal, främst för sin familj. Konstigt uttalande i sådana fall.

Äntligen ska de städa. Får panik över hur äckligt det är där inne. Hur kan de vilja leva på det fötter? Själv hatar jag att städa och är usel på det så därför har jag städerska. Men hade jag varit dem hade jag utsett en städgrupp som hade ansvar för att det såg bra ut.

Hoppas att de får in den där industridammsugare så att de kan få bort allt hö och skit. Ligger väl fortfarande kvar konfetti efter ballongerna första veckan.
Kanske inte va Youtube. osäker, tyckte dom pratade om någon sånt.
2021-03-14, 18:02
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon vaggar ju fram som en pingvin vilket bidrar till att hon ser ännu fetare ut

Ansiktet påvisar inte att hon är tjock. Men jävlar vad förvånad jag var när hon satt ner och låren tog upp halva sängen

Ja hennes gångstil är skum
2021-03-14, 18:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Nu ska dom städa. Undra hur lång tid det tar innan megafonnardos påpekar att hon är allergisk mot damm, hö, jord, maskar och allt annat vad det nu var.

Framför allt är hon allergisk mot ansträngning.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-14, 18:04
Medlem
Judith kan ju ställa upp stolarna på köksbordet istället för att gnälla på Simon kanske
2021-03-14, 18:06
Medlem
Nu ser jag ALLA i huset städa förutom Pedram som bara står där och glor med sin översittare blick 🤬🤬🤬
2021-03-14, 18:08
Medlem
Jag misstänkte det.
Tack för att du backar mig ❤
2021-03-14, 18:08
Medlem
Lunatics avatar
Judith din jävla fetknopp. Upp och städa för fan.
2021-03-14, 18:09
Medlem
Ridnes avatar
Den vaggande superpredatorn ligger och gäspar i sovrum 2.. Skulle bli så sur om folk inte hjälpte till att städa alltså.
2021-03-14, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem åren var de bästa i BB historia RAKT igenom inget annat då var det vanligt folk i huset inga jäkla influensers och kändisar, Det var då folket bjöd på sig själva - alkoholen flödade och man gjorde TV och man skapade ngt!

Nu skapar man inget och TV vad sjutton är det och en casting ansvarig som är själv influenser, Kan det bli mycket mycket sämre än vad det än nu NEJ!

Oooh blir så nostalgisk nu. Snälla någon gör detta till verklighet. Putte och Kermit som producenter nästa säsong. Då blir det till att hålla i hatten.
2021-03-14, 18:11
Medlem
Gud vad jag stör mig på flatan Judith
2021-03-14, 18:14
Medlem
Har Judith och Pedram en masterplan att få Tess att sova i samma säng som honom?

Nu pratar Judith om att hon och Tanja ska dela säng och Tess och Pedram den andra.Hoppas Tanja kör som igår och sover i det andra sovrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in