Citat:
Jag säger inte att det inte är en fördel Grodan, jag säger bara att hon inte är den enda.
Benny ifrån majorna utan följare kommer inte ha samma möjlighet som en med många följare, är inte det självklart?
Återigen, inte det min poäng ligger i. Jag pratar om att det är många i huset som har följare. Vart drar man gränsen? Är det orättvist med Connybyggare som har 75 följare gentemot Snyggjenny med sina 25k följare? Ja jag skulle säga det, men det är svårt vart man ska dra gränsen, därför finns det inga gränser.
Vill inte gnabba med dig igenteligen, tycker bara att du missar en hel del när du ogillar Tanja för hennes följare när det finns fler som har 100tusentals bakom sig i olika konton.
Vill passa på att fråga dig om du tycker att Nardos och Simon står lika inför domaren?
Kul att vi kan enas om gamnacken vart fall.
Benny ifrån majorna utan följare kommer inte ha samma möjlighet som en med många följare, är inte det självklart?
Återigen, inte det min poäng ligger i. Jag pratar om att det är många i huset som har följare. Vart drar man gränsen? Är det orättvist med Connybyggare som har 75 följare gentemot Snyggjenny med sina 25k följare? Ja jag skulle säga det, men det är svårt vart man ska dra gränsen, därför finns det inga gränser.
Vill inte gnabba med dig igenteligen, tycker bara att du missar en hel del när du ogillar Tanja för hennes följare när det finns fler som har 100tusentals bakom sig i olika konton.
Vill passa på att fråga dig om du tycker att Nardos och Simon står lika inför domaren?
Kul att vi kan enas om gamnacken vart fall.
Okay, börjar förstå hur och vad du menar. Sorry.
Du har självklart en påäng i det du skriver. Det enda jag känner att det borde vara antingen eller. Skicka gärna in kändisar tillsammans eller okända tjommmar. Jag ser det kanske mer svart eller vitt. Gråskalan blir ju en fördel. Tanja är ju egentligen just nu en "rikskändis".
Knugen, jag ogillar inte Tanja det minsta. Jag skrev senast igår att de enda jag tycker om av dom bäst alla är just Simon och Tanja. Att jag tar upp Taylor är för det är den enda måltavlan till någon sorts relationsdrama där inne är just han. Tess och gamnacken är ju inget att snacka om mer än att det är osmakligt. Nu önskar ju alla att en stark kille med hyfsat utseende kommer in och står upp för sig själv.
Nardos och Simon. Ehum. Behöver vi ens diskutera det. Han har gett upp, kanske lika bra för det går inte komma till ett avslut med henne.
Allas nästa target verkar nu vara Judith. Jag har många åsikter om henne men trots det gillar jag henne. Tanja och hon har ett skönt förhållande och jag ser det från Judiths sida att hon har klickat med Tanja. Finns det tycke? Javisst det tror jag, men det betyder inte automatiskt att hon slätar av alla kvinnor. Tanja verkar trivas med Judith alldeles utmärkt.
Jag hoppas att Tess får komma ut och jobba med sig själv imorgon och nästa vecka gamnacken som behöver liknande hjälp, men där utgången inte alls ser positiv ut.