2021-03-14, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Snyggt. Det är ju inte det jag skrev.
Men bra försök.

Det var inget försök, kermith. Förklara vad du menar, missförstod uppenbarligen ditt inlägg.
2021-03-14, 16:39
Medlem
SphincterAnis avatar
Emelie är fortfarande för omogen. Hon är för dålig på att hålla känslor inne. För en utomstående (t.ex. Adrian) kan det komma som en chock om han helt plötsligt ser henne sur för att han inte ger henne uppmärksamhet. Och som han verkar vara så hatar han drama.

Hon får inte vara en öppen bok. Inte när det kommer till "negativa" känslor. Inte framför killar som Ad.

Men hon kommer lära sig med tiden. Inte bli så extrem som husets strippa. Men någonstans däremellan.
Medlem
thinkagains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tänk er huset utan Tanja och Simon, undrar hur många som skulle titta om de försvann?

Om Simon åker ut kommer jag avsluta mitt cmore abonnemang på direkten
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Såg de heterosexuella ut?

Heheh kommer det nya deltagare så blir det säkert gaykillar, sojasnubbar eller tjejer. Inga män.
2021-03-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast det var ju Emelie, Narcos och Mössan som låg i sängen. Sedan kom Madde och la sig så då var de fyra. När Emelie lämnade blev de återigen tre personer. 🤷‍♀️😃

Ok. Jag såg bara Emelie, Adrian och Madde. Sen började Madde klia Adrian i nacken, ville jag inte se mer. Så jag slog över till DC kameran. Och då kom Emelie ut och började ställa sig och kolla på korten på kylen. Sen var hon ute på utegården. Sen slog jag över till Sovrum 2 igen. Och då låg tre personer där. Så missade Nardos från början
2021-03-14, 16:41
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så jävla äckligt när han ligger när tess och "höhö det är tajt här också tar sig på kuken"

bra av tess att sätta sig upp och markera direkt synd hon inte kan göra det direkt nästa gång
Han är verkligen vidrig, se på fjanten nu
Medlem
thinkagains avatar
Pedrams del innehåller alltså ".. mina muskler..", är han fast i en psykos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Om Simon åker ut kommer jag avsluta mitt cmore abonnemang på direkten
O ja om tanja åker ut. Men håller med simon är rätt skön han också
2021-03-14, 16:42
Medlem
Äckliga Pedram, har någon sett honom i köket någon gång? fixat middag? diskat? tvättat toalettten? fixat vardagsrummet? dammsugit någon gång? Han slipper göra ALLT och går och tafsar på Tess istället medans ALLA andra i huset måste jobba och samverka och bidra med hjälp.
2021-03-14, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
O ja om tanja åker ut. Men håller med simon är rätt skön han också

Yepp. Tanja och Simon gör den här säsong värd att titta på.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Äckliga Pedram, har någon sett honom i köket någon gång? fixat middag? diskat? tvättat toalettten? fixat vardagsrummet? dammsugit någon gång? Han slipper göra ALLT och går och tafsar på Tess istället medans ALLA andra i huset måste jobba och samverka och bidra med hjälp.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han är verkligen vidrig, se på fjanten nu

drömmen är om det kommer in en riktig jävla halvkriminell hunk som snor tess och sätter peddot på plats ordentligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in