2021-03-14, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
haha va fan tror du jag är helt överseriös eller? Jag skrev det med glimten i ögat så sorry if i stepped on your toes

Fattar inte ens vad du syftar på längre, du va seriös, sen oseriös och nu va det ett skämt helt plötsligt.

Tycker inte det är okej att du tar upp mina tår heller, jag har faktiskt förlorat två tredjedelar av dom under vinterkriget.
2021-03-14, 15:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Är det inte bara Pontus och Simon i annexet som skapar BB låten?
Näää de var svartklädda, flimrade bara till, herregud har jag börjat hallucinera?
2021-03-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Ingen gillar dig Mange30.
Tack för att du är så snäll. Och vet du vad jag bryr mig inte vad du tycker. Du är väl en sån som gillar att trycka ner personer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja. Jag hann inte, men tror man fick något val där. Någon annan som vet?

Jag kom på att hon tryckte ju på rosa knappen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag älskar Tanja. Dem andra deltagarna kan gå ut, nåja låt Simon vara kvar. Tanja gör HELA BB själv.

Hade ingen aning om vem hon var innan och var sjukt skeptisk när jag fick veta att hon var en PH-deltagare.
Bruden är bara 23 år, och visst har hon energin som bara en 23-åring kan ha men även genuin, rolig och bara så jävla rätt i rutan.

Usch, börjar känna mig som Judith...

Kör hårt Tanja, blir själv sugen på en liten söndagsfylla
Börjar hålla med dig. Det blir som med Sami; det är som att hon bor där! De andra är på besök hemma hos Tanja. 😂
Medlem
Judith: åt du chipsen?
Medlem
SNÄLLA TANJA fortsätt dissa peddot, FORTSÄTT DISSA PEDDOT!!
2021-03-14, 15:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
7% på fest
93% på brakfest
När jag röstade
Vad fan är skillnaden? 😂 Hade "fest" varit för alla?
2021-03-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Fattar inte ens vad du syftar på längre, du va seriös, sen oseriös och nu va det ett skämt helt plötsligt.

Tycker inte det är okej att du tar upp mina tår heller, jag har faktiskt förlorat två tredjedelar av dom under vinterkriget.

haha jag ber om ursäkt att dina tår blev kränkta, ska ta mer hänsyn till dina tår nästa gång, lovar.
2021-03-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Efter natten där Peddot inte lät Therese sova så har antagligen produktionen pratat med Therese i bikten om hon är intresserad av Peddot. Hon har uppenbarligen sagt nej och när hennes handlingar visar något annat samt gnäller om att de är bara vänner så känner produktionen säkert att de är tvungna att censurera för att skydda Peddot från Instagramreaktioner. Däran den stora censuren sedan igår morgon de börjat med. Det är äckligt hur favoriserade Pedram, Nardos, Joel och Judith är av produktionen. De får inte vinna!
du glömde den största favoriserade = tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Judith: åt du chipsen?

Hahaha, någon é sugen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88