2021-03-14, 14:26
Medlem
icons avatar
Hahaha Tanjas egenfest! "Livets jävla liv" säger hon själv mellan förtjusta skratt
Medlem
wowverkligens avatar
Fan vad man älskar Tanja!! Tänker att BB kanske hade olika positiva konsekvenser för varje enskild deltagare, beroende på vem som tryckte på knappen. De kan ju inte ha vidriga konsekvenser varje gång, då hade ju ingen till slut tryckt på knappen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
BB's brakfest till Tanja.

Lite chips för 10:-
En flaska av billigast sort 49:-
Två öl 10:-
Hahaha ja så kan man också se på det
2021-03-14, 14:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hur kan man inte gilla henne? Underbar.

Ska tillägga att jag älskar Tanjas käcka glada dialekt också!!
2021-03-14, 14:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den passar henne så perfekt.
2021-03-14, 14:29
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Yes, hon är direkt från husvagnen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Fan vad man älskar Tanja!! Tänker att BB kanske hade olika positiva konsekvenser för varje enskild deltagare, beroende på vem som tryckte på knappen. De kan ju inte ha vidriga konsekvenser varje gång, då hade ju ingen till slut tryckt på knappen.

Hade varit nice om de avslöjade vilka konsekvenser det handlar om för oss tittare innan de tar in knappen. Då hade inga spekulationer och färre sura miner behövt uppstå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen

Knappen är väl endast aktiv under söndagar, så dom kanske samlar på sig alla regelbrott varje enskild person gör under veckan och baserar "priset" beroende på det.

Varför annars varna om regelbrott om ingenting någonsin händer.
Medlem
HatarIslams avatar
Tanja måste till finalen, punkt!

Ingen annan i huset hade kunnat ha en fest helt själv, skulle va stendött - kanske Simon då.
Medlem
Hahaha Pippi Långstrump in action 🤣

Halsa öl kan hon
Medlem
wowverkligens avatar
Hahaha att Tanja kan sänka en öl, studsa runt direkt efter OCH luta sig framåt mot golvet dagen efter en fylla utan att kräkas. KÄR
2021-03-14, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Såg någon story på bbpolisen att Ponne sagt något till Nardos om ”är det afrikanska” och tydligen är han rasistisk om han inte vet vilket språk/dialekt man pratar i Eritrea. Hur många afrikanska språk/dialekter kan du? Undrar jag då🤓
Det finns ju ett vanligt afrikanskt språk som heter afrikaans. Tänker, utan att ha hört konversationen, att det kan ha varit det han syftade till.

Det är så synd att folk hetsar på att det ena med det andra skulle vara rasistiska uttalanden, leder ju bara till ytterligare polarisering och det är nästan som att vissa VILL att folk ska vara rasister. Det heter ju att man blir som man blir behandlad och det går faktiskt åt båda hållen.

Sen skall det naturligtvis bli konsekvenser när det handlar om faktiska rasistiska uttalanden som ”jag hatar judar” som sades förra året.

Ja ni, vete tusan hur en förändring i samhälle och sociala medier skall gå till, men klimatet vi har idag känns inte särkilt gynnsamt för någon part.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in