2021-03-14, 02:37
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Varför googlar du inte på det så hittar du exempel på det och varför svarar du inte på var du fått kravet på penetrering med fingrar ifrån, fantiserade du bara ihop det?

Vad snackar du om? Jag har inte skrivit ett skit om fingrar eller annat i denna tråd tidigare, förutom att jag bad dig förklara våldtäkt på distans. Är du full?
Citera
2021-03-14, 02:40
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vad snackar du om? Jag har inte skrivit ett skit om fingrar eller annat i denna tråd tidigare, förutom att jag bad dig förklara våldtäkt på distans. Är du full?

Okej det var sandkakan som påstod det och du hoppade in i min invändning mot det, men nu vet ni att det var fel.
Citera
2021-03-14, 02:42
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Okej det var sandkakan som påstod det och du hoppade in i min invändning mot det, men nu vet ni att det var fel.

Men du är full alltså? Eller knarkad?
Vill bara ha det till protokollet.
Citera
2021-03-14, 02:43
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Men du är full alltså? Eller knarkad?
Vill bara ha det till protokollet.

Haha är jag full för att jag klargjorde att det inte stämmer att det krävs penetration för att det ska vara våldtäkt?
Citera
2021-03-14, 02:46
Medlem
siisters avatar
Citat:
Det finns inget som heter nätvåldtäkt i lagboken, detta är våldtäkt och det skedde utan att de någonsin träffats. Alltså inget krav på penetration som du fantiserade ihop.

Du förväxlar användare samt vuxna med barn. Nu pratar vi om en vuxen man skulle vidröra en vuxen kvinnas underliv, det brukar inte vara en handling jämförbar med samlag. Det går inte heller att jämförbara med domar där vuxna begått övergrepp på barn via nätet.
Citera
2021-03-14, 02:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du förväxlar användare samt vuxna med barn. Nu pratar vi om en vuxen man skulle vidröra en vuxen kvinnas underliv, det brukar inte vara en handling jämförbar med samlag. Det går inte heller att jämförbara med domar där vuxna begått övergrepp på barn via nätet.

Men nu vakande kvinnan ifråga med honom i sig. Det blir nog således våldtäkt i det här fallet. Jävla överraskning vakna upp med +70-årig kuk i sig.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:

Nej jag gör ingen förväxling utan styrker att penetration inte krävs för att det ska vara våldtäkt. Påstår du att det skulle krävas penetration för att vara våldtäkt, kan du styrka det i så fall?
Citera
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Det finns inget som heter nätvåldtäkt i lagboken, detta är våldtäkt och det skedde utan att de någonsin träffats. Alltså inget krav på penetration som du fantiserade ihop.
Nej. Det både jag och siister ger exempel på är våldtäkt mot barn.
Våldtäkt är inte samma sak i svensk lag som våldtäkt mot barn.

Citat:
Tänker du på nätvåldtäkter på barn?
Svea hovrätt har i dag meddelat dom i ett mål där en 41-årig man åtalades för att via internet ha begått sexualbrott mot ett 20-tal barn.

Via olika chattprogram förmådde mannen flickor från andra delar av världen att under dödshot begå grova sexuella övergrepp på sig själva, som han tog del av i realtid. Mannen dömdes av tingsrätten i november 2017 för fyra fall av grov våldtäkt mot barn och flera andra sexualbrott.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/hovrattens-beslut-om-natvaldtakter-41-aringen-far-10-ars-fangelse

Citat:
Ohshit.Cuntwell förstår inte att våldtäkt och våldtäkt mot barn är olika brott i BrL.
Senast redigerad av Sandkaka 2021-03-14 kl. 02:55.
Citera
2021-03-14, 02:50
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront

OnT riktigt svinigt att Lambertz (super juden) åkte på detta

han är inte judisk. östgötsk lantras. (eller möjligen prästsläkt, han ser ut som en prästson)
Citera
2021-03-14, 02:53
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka

Citat:
Nej jag gör ingen förväxling utan styrker att penetration inte krävs för att det ska vara våldtäkt. Påstår du att det skulle krävas penetration för att vara våldtäkt, kan du styrka det i så fall?

Vi båda säger att det inte är ett absolut krav gällande just nätvåldtäkter på barn. Göran Lambertz är inte misstänkt för våldtäkt av barn via nätet
Citera
2021-03-14, 02:56
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka

Ohshit.Cuntwell förstår inte att våldtäkt och våldtäkt mot b

Våldtäkt är våldtäkt oavsett vem offret är. Varifrån har du fått att det skulle krävas penetration för att vara våldtäkt, fantiserade du bara ihop det?
Citera
2021-03-14, 02:58
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Våldtäkt är våldtäkt oavsett vem offret är. Varifrån har du fått att det skulle krävas penetration för att vara våldtäkt, fantiserade du bara ihop det?
Nej, våldtäkt mot barn och våldtäkt är olika brott I BrL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in