2021-03-14, 01:01
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det är därför hon har flytt städer och orter och börjat på ny kula gång på gång. Män som redan har kvinnor lockas att ha sex med Tess och så blir det drama och hon jagas ut som den häxan hon är.

Hoppas häxan lämnar på måndag. Var har hon bott? Örebro har jag för mig eller så blandar jag ihop det.
Medlem
HatarIslams avatar
Tess sitter bredbent och visar (o/avsiktligt?) musen för Pedo som sitter mittemot.
Medlem
nu börjar peddot med sin jävla psykopat blick igen
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lennie pullade Amilia, okay ingen knull.
Nej nej, Amilia ryckte i Lennies snabel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Tror ni det skulle vara möjligt för deltagare att smuggla med sig droger in i BB? Vet att produktionen kollar igenom deras bagage, men kanske?
Tror det är svårt. Bagaget kollas igenom och medicin ges i bikten. Särskilt för dem som har adhd och får Ritalin mm. De får inte ta sina mediciner själva utan det delas ur dagligen. Var väl något år då det kastades in någonting utifrån, tror det var någon drog men det ledde väl till typ autonominering.
2021-03-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vecka fyra nu men ok.

Fel av mig, då är man ju bästisar for lajf!
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hoppas häxan lämnar på måndag. Var har hon bott? Örebro har jag för mig eller så blandar jag ihop det.

Hon har nämnt det några gånger men inget som fastnar hos mig. Ingen aning vart.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast nu är ju inte Ritalina lugnande direkt.

Haha, näe, snarare koncentrationsfokuserande.
Faktum kvarstår, ska inte tas med alkohol.
2021-03-14, 01:03
Medlem
Citat:
Tess sitter bredbent och visar (o/avsiktligt?) musen för Pedo som sitter mittemot.

fan jag gillar dig men tråkigt när du skriver massa lögner i tråden trodde du var en av dem som inte gjorde det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag kan inte säga att jag inte håller med dig men jag tror att leva under omständigheter mår man bra av, för hon lär sig vad fått hon att må bra. Då kommer hon även lära sig att dra sig till människor som inte är ytliga eller umgås med henne av någon baktanke. Detta är den bästa medicinen mot psykisk ohälsa än psykolog med mediciner. Vi människor blir som vi umgås, därför alla i orten har en viss attityd lika gärna som de i välbärgade områden har en annan approach. Ingen är bättre än den andra men att bli en människa som mår bra är att hitta människor som genuint bryr sig om en. Istället för att kritisera dåliga val, ska man stötta. Men människor här inne är rent av ärliga mot varandra till viss del, och många människor som uppskattar att hamna i en sådan miljö för man inser någon gång i livet hur värdefullt det är.

Då får vi hoppas dessa psykologer helt enkelt får göra sitt jobb. Bedömningen har ej dock resulterat att de plockar ut henne, då det verkar vara så att hon trivs i rådande situation.
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:

och Judith har svårt att hålla ögonen i styr
2021-03-14, 01:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej nej, Amilia ryckte i Lennies snabel.
Ehum. De snackades om han luktade på fingrarna ett tag.
Okay, jag minns inte allt, men de hade kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in