Ja du..
Han har problem med samtliga kvinnor Prinzen Af Perzien just nu ingen vill det han vill, Få se när frustrationen rinner över och han gör ngt då....
Du är helt efterbliven, försöker du påstå att Solna är orten? 🤣🤣🤣🤣🤣
Tror du jag själv bor i Solna eller? ALLA som jobbar inom vården är högutbildade, hur ska du kunna ta hand om människor om du saknar kunskap? det är inte bara undersköterskor som tar hand om patienter, jävla mongo 🤣och de kommer förmodligen rädda ditt patetiska liv nästa gång du är sjuk och är i behov av vård. Vården består till 80% av invandrare, jag är själv sjuksköterska och alla mina kollegor är utländska samt alla läkarna på avdelningen så du är fett vidrig när du uttalar dig på detta vis.
Sen får du förstå att dom utländska så kallade läkare viftar med falska intyg att dom varit läkare/sjuksköterska i hemlandet och dom får jobb direkt medan en vit svensk kvinna eller man får plugga 5-6 år för att kunna ha likadana möjligheter och söka samma jobb.... sådant är Sverige nu tyvärr med en Kommunistisk regering med diktatorstyrning... enough med ditt skitsnack!
Han gick på sjukbidrag av försäkringskassan medan han var med i bb för att han "ej var arbetsför" och typ stel/mkt orörlig kunde ej arbeta, men han kunde gott och väl festa loss i BB och tävla i diverse tävlingar