2021-03-13, 23:48
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aldrig sett människan innan BB. Men hon är faaaantastisk! Rolig, spontan, vänlig. En naturkraft!

Jag ÄLSKAR den kvinnan..
2021-03-13, 23:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ändå sjukt att hon inte valde Pedram före, även om hon avslutade med att hon också litar på honom.
Usel människokännare som väljer Pontus. Man hör hur falsk han är bara genom att prata.
Urvalet var skralt minst sagt. Hon borde inte lita på någon av sina medtävlare
2021-03-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ouch om Therese får höra det. Hon som litade mest på Pontus

Såg en kommentar på instagram om att Tanja och Pontus sagt att Therese smörar för Madde och är förändrad. Ute på gården tidigare. Såg inte det själv.
Medlem
GaffelJannes avatar
Helt sjukt. Så bara för att dom frågade Nardos hur länge hon har bott i Sverige pga att hon inte kunde visorna, så tycker dom alltså inte om människor med mörk hudfärg? Fan läskigt ju, vilka jävla idioter det finns..
Medlem
missismisters avatar
Hör jag ett till ”EEEyyyy” från Nardos stänger jag av hela skiten
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Du borde gå ut från mammas källare lite oftare och utforska. Jag jobbar med typ 15 Eriatrianer/Etiopier och de ALLA har Nardos hudton, basically ljusa med eurocentric features.

Bronsfärgad. En mjuk och behaglig ton. Vandrar man ett par länder ned mot ekvatorn är de nästan blåsvarta i huden (Kongo, Uganda, Kenya).
Nardos har otroligt vackra ansiktsdrag, precis som många andra afrikanska kvinnor. Personligheten Nardos har, har jag inte mycket till övers för, men utseendet mef sig har hon definitivt.
Medlem
FishGbgs avatar
Kommer det in något mer vin tro?
Medlem
HatarIslams avatar
Simon eller Tanja måste vinna miljonen. Ser ingen annan vinnare just nu (det kan ju förstås ändras med tiden).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
För hon inte kunde midsommar sångerna frågade dom nåt om hur länge hon bott i Sverige och nu är Pontus och Therese rasister, välkommen till Sverige 👮🏽‍♀️✌️🇸🇪
De var ignoranta, vem bryr sig om jävla sånger? Om det var en etnisk svensk som inte visste så skulle de aldrig sitta med dömande blick och ifrågasätta om han eller hon var en "riktig" svensk. Pontus borde autonomineras.
2021-03-13, 23:51
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha vilken kanal jag än sätter på hör jag Nardos skrik i bakgrunden.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
För hon inte kunde midsommar sångerna frågade dom nåt om hur länge hon bott i Sverige och nu är Pontus och Therese rasister, välkommen till Sverige 👮🏽‍♀️✌️🇸🇪

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos kunde inte någon snapsvisa.

Ponne eller Therese sa: hur länge har hon bott i Sverige?

Ponne eller Therese svarar: jag vet inte men det spelar ju ingen roll.

Egentligen ingen big deal. Det dom sa med andra ord var egentligen "hur fan kan hon inte snapsvisor?"

Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Dom undra hur länge hon bott i sverige eftersom hon inte kan några snapsvisor. Det var tydligen jätterasistiskt

Jaha, jag som trodde att de slängt ur sig n-ordet eller något liknande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Hör jag ett till ”EEEyyyy” från Nardos stänger jag av hela skiten

HAHA! Godnatt då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in