2021-03-13, 23:32
Medlem
xrlpyts avatar
Deltagarna respekterar ju inte ens grundläggande regler, jag är väldigt upprörd.
2021-03-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De får dock in betydligt mycket mer alkohol än förra året.
Såg inte mycket alls på förra säsongen jag tyckte att det var skumma deltagare som de tagit in men skönt att produktionen tog lärdom av alkohol grejen och bjuder på mer i år. Hoppas att dom tar lärdom även från detta året och bjuder till med mer alkohol nästa år.

Fan jag börjar tappa intresset för denna säsongen nu. Var riktigt taggad när Therese och Pedram tjafsade såpass att man trodde att dom skulle flyga på varandra vilken sekund som helst. Men inget har toppat det sedan det hände. Gruppen är vänlig, har en bra kemi och verkar trivas ihop men tyvärr har produktionen lyckats para ihop ett helt gäng där dom inte gillar konflikter och gärna löser dom fort - trots att presentationerna tydde på annat.

Jag kan väl inte vara den enda som är ute efter dom intressantaste tjafsen, sjukaste intrigerna, snefyllor och pinsam stämning. Jag orkar inte mer med denna kumbaya och kramkalas. Stämningen dom har i huset idag och alla gemensamma lekar är jätte bra och jag hade älskat det OM gruppen egentligen var sprucken och trasig. Men det är den inte, det är ett gäng vänner som leker ihop.

Har det någonsin gått 4 veckor i hela Big Brothers historia utan att det uppstått tjafs mellan två personer utan att dom har en "relation"? Judith och Joels tjafs kunde ha urartat och även fortsatt i dagar efteråt men dom begravde stridsyxan samma timma dom det börja.

Det är omöjligt att killarna i denna grupp skulle kunna bli osams, det krävs fler Simon för att sånt ska ske. Bland tjejerna har vi däremot drama virke, ex Nardos v Therese eller Therese v Emelie. Men annars är det inte mer än så.

Nu skrev jag visst av mig, säsongen börjar bli tråkig. Ge mig saftigt bråk!
2021-03-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Vem var det som inte fick typ 14 lager BUS förra året?

Det var otroligt! Till och med Sami hoppade på BUS-tåget tillslut.
Medlem
Dagisbarn lyssnar bättre än dessa BB-deltagare
Medlem
Hur svårt är det att hålla sig till reglerna? Det var ganska tydligt att Adrian sprang i början också
Medlem
In med eldräkter och ge Nardos en stöt varje gång hon skriker EEEEYYY och Pontus varje gång han öppnar käften.
2021-03-13, 23:35
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Jävlar vad Joel kunde hoppa
Han har väl vant sig att fly från norrländska homofober.
Medlem
SphincterAnis avatar
Det är sånt här de ska göra dagtid, inte nu.

Strippan is not entertained.
Medlem
kermiths avatar
Katti är med Taylors lag = alltid förlust
2021-03-13, 23:36
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Katti är med Taylors lag = alltid förlust

Haha Adrian f*ckade ju första tävlingen och Katti var inte ens med i andra förlusten.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Han har väl vant sig att fly från norrländska homofober.

Sorgligt nog har du säkerligen rätt
Medlem
Anonym396s avatar
BB får börja tillåta paktsnack för detta funkar inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in