2021-03-13, 23:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror han har något på utsidan som är avslutad men ändå inte, känns som han hintade lite om det när han pratade med Pedram och dem andra i poolrummet häromdagen.. men vem vet
Uppfattade det också och är säker på att han inte vill skruva in det i såret i TV. Det skulle förklara det hela och jag har slutat störa mig på honom. Delvis så käns det som att han har respekt men varför då fly till BB.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha vet inte riktigt varför men skrattade rakt ut

Men seriöst.. om det stämmer kanske man ska börja försörja sig på det. Skicka fotbilder låter som lätta cash höhö
Medlem
Vad är det för "snabba skor" Simon snackar om. Vart hittar man sådant😉😉
2021-03-13, 23:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hahaha hon sa ju upp sig för att gå in i BB
Ja, men hon har ju jobbat sedan gymnasiet fram till BB.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ger mig inte: Hur försörjer sig Nardos?
Ja men den obstinata sfi-blatten FF har ju sagt att hon är ekonomiskt oberoende för tusan! 😁

Eftersom hon är så genomkorkad och fullständigt oduglig på precis allt, så är min gissning nån slags telefonsex kanske, om sånt fortfarande finns vill säga?
Webbsex?

Ett vanligt hederligt arbete skulle den där genetiska återvändsgränden inte klara av mer än 3 minuter.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-13 kl. 23:07.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Antagligen inte alls eller extremt dåligt.
Härstammar hon från Spanien, Somalia eller vad...nån som vet?
Eritrea. Men hon känns inte särskilt mörk. Är hon mulat?
Medlem
Där passerade klockan 23 så en ny runda är utesluten. Ingen verkar märkvärdigt påverkad så kvällen kommer nog inte att bjuda på mycket. Ska smutta klart ölen sen får jag ta o ge mig.

Om den galnaste händelsen igår var att Pedram la armen runt Therese så förväntar jag mig inte något så mycket galnare idag.
Medlem
Amen hallåj sicket partaj! Klackarna i taket!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ger mig inte: Hur försörjer sig Nardos?
Ingen aning i dagsläget. Men har jobbat i hemtjänsten här i Stockholm. Nu får hon väll försörjning av TV4. 🤣👍
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det var så trist så jag gick ut för att klappa in några spikar för kände ångest för att ha gjort för lite
Nu är festen helt slut, lite oschysst när det är sista natten för någon.
De borde slänga in en skön balja till, men med tanke på gården så är dom väl skitskraja.
En skön balja varför inte 2st sköna baljor så det river om igen i huset..
Funderar ärligt talat på sängen men det är väl som natten som gick då det händer igen!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Bra jobbat. På han bara. Vi måste börja arbeta tillsammans och trycka tillbaka muslimfittorna.
Då får du bli skön mot Grodan.
2021-03-13, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Uppfattade det också och är säker på att han inte vill skruva in det i såret i TV. Det skulle förklara det hela och jag har slutat störa mig på honom. Delvis så käns det som att han har respekt men varför då fly till BB.

Sen känns det också som att ju mer tiden går desto mer blir Adrian och Emelie bara vänner...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in