2021-03-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nu handlar tråden om Jomshof och inte om mig. Jag är kristen och stolt svensk. Men jag har problem med okunskap och även SD har stora problem med att många av deras påhejare saknar erfarenhet av islam. Eller så har många en onödigt onyanserad bild på grund av extremisterna.

Edit: I Sverige gäller svensk lag.

Jag antar att de muslimer som röstar på SD, också har okunskap om Islam?
Citera
2021-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Det är troligt, eller så uttrycker han sin egen personliga åsikt.

Det ska bli intressant om SD kommer att kunna samarbeta med ett muslimskt parti i framtiden. För det är ju "inte okej" att utesluta partier. 😉
Finns det någon i något land som kan " samarbeta med ett muslimskt parti" . .utan huvud och händer? Muslimska länder är enparti diktaturer där folk halshuggs och stympas. Nazityskland var rena idyllen mot dagens muslimska terrorstater.
Citera
2021-03-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Finns det någon i något land som kan " samarbeta med ett muslimskt parti" . .utan huvud och händer? Muslimska länder är enparti diktaturer där folk halshuggs och stympas. Nazityskland var rena idyllen mot dagens muslimska terrorstater.
I Sverige daltar man med kriminella i Saudi arabien hugger de handen på tjuven vilken system fungerar bäst?? 😔
Senast redigerad av Hddv1 2021-03-13 kl. 22:10.
Citera
2021-03-13, 22:03
Medlem
Citat:
Nu handlar tråden om Jomshof och inte om mig. Jag är kristen och stolt svensk. Men jag har problem med okunskap och även SD har stora problem med att många av deras påhejare saknar erfarenhet av islam. Eller så har många en onödigt onyanserad bild på grund av extremisterna.

Edit: I Sverige gäller svensk lag.

Tråden handlar inte om dig, men det är du som har egna åsikter angående ämnet, antar jag?
Citera
2021-03-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
I Sverige saltar man med kriminella i Saudi arabien hugger de handen på tjuven vilken system fungerar bäst?? 😔
Haha..Jag var i Bangladesh som är ett muslimskt dårhus. Man kunde inte gå ut på nätterna som västerlänning för då blev man lynchad.
Citera
2021-03-13, 22:11
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Räcker inte det, samtliga av dessa är ju kapabla att begå terrordåd. Sen så finns det ju många många sympatisörer säg 100 000 totalt i Sverige. Det krävs ett ganska stort antal annars så hade ju IS inte lyckats värva så många och få dem att resa ner till Syrien.

Räcker eller inte var inte vad vi prata om. Utan antalet och uppenbarligen var siffran som gavs tidigare fel.

Sen lyckades IS av 1 Miljard muslimer bara rekrytera ca. 10-20.000 över hela världen. Det säger rätt mycket.

Hotet är inte muslimerna utan bankmaffian som vill få oss att gå i konflikt med muslimer så att de kan dominera fritt.
Citera
2021-03-13, 22:20
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag råkar tro att Jomshof är otroligt intelligent och att han medvetet dummar ner den politiska retoriken för att tilltala sin väljarbas, dvs white trash män utan högskoleutbildning
Vem bryr sig? Religion är ett jävla gift och islam innefattar dom mest inavlade efterblivna bönderna som finns atm.

Efterblivna medeltida traditioner har inget i Sverige att göra, släpp islam pissa på koranen och visa att du är en modern människa så är du välkommen till Sverige tycker jag
Citera
2021-03-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha..Jag var i Bangladesh som är ett muslimskt dårhus. Man kunde inte gå ut på nätterna som västerlänning för då blev man lynchad.
Ok, daltar de med kriminella där också som i Sverige??😔
Citera
2021-03-13, 22:25
Medlem
UngCynikers avatar
Sandnegrer är äckliga och dyrkar en pedofil.
Citera
2021-03-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag råkar tro att Jomshof är otroligt intelligent och att han medvetet dummar ner den politiska retoriken för att tilltala sin väljarbas, dvs white trash män utan högskoleutbildning

Sam Harris mycket intellegent, Bill Maher är heller ingen dumskalle båda liberala.

Islam is the motherload of bad ideas, säger Sam och får medhåll av Bill då får dom WT liberalerna att reagera.

Real Time talk show
https://youtu.be/vln9D81eO60
Citera
2021-03-13, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ok, daltar de med kriminella där också som i Sverige??😔
Alla är kriminella där.
Citera
2021-03-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Tror man på allvar på det som står i koranen så ska den ena och den andra mördas på vedervärdiga sätt, var och varannan ska ses som en otrogen som kan mördas eller låtas dö. Man har en helt galen syn på kvinnor, relationer, sex, barn osv. Man har en helt annan syn på djur och dess värde.

Tror man på det bokstavligen så tycker ju nästan alla svenskar i sak att det är avskyvärt. Sen varierar det naturligtvis mellan enskilda muslimer, men om dom är mildare så tror dom ju just inte fullt ut på islam utan har nyanserat ideologin, men det anses av väldigt många med islam som tro inte acceptabelt eftersom man just går ifrån det som är islam och det som faktiskt står i koranen som dessa vill leva efter och utöva som religion och ideologi över hela världen. Det är ju därför många moskeér dras med dessa påstådda "problem" med imamer och inbjudna och man aldrig blir av med problemen, eftersom det är vad som förespråkas i ideologin man vill leva efter och utöva just i hela världen.

Enskilda muslimer som vill leva annorlunda kan ju inte det i dessa områden och länder, inte utan enorma problem, från samhälle, familj, klaner, överhuvuden och annat. Då flyttar man till typ Sverige, men då borde man ju lämna islam, inte sprida den här då det kommer leda till samma fenomen som vi ser med gängkriminalitet, skjutningar och annat från en urspårad syn på manlighet, hederskultur, balkongkastningar, misshandel mot kvinnor och barn, djurmisshandel och andra hemskheter som dessa utövar även i Sverige så väl som i alla andra länder.
Gäller inte samma sak Bibeln?

Äter man skaldjur ska man dödas.
Har kvinnan kläder av mer än ett material ska hon dödas.
Jobbar du på en söndag ska du dödas (hur blir det med präster?)
Du ska dödas om du rör vid något som kommer från gris.
Ja, man ska helt enkelt dödas eller åtminstone piskas för väldigt mycket.
Om din slav vill lämna ditt hem ska du ta en syl och köra genom örat på slaven också sätta fast slaven i dörren.
Om Gud säger att du ska göra ett land till ditt ska du inte låta en levande själ komma undan (etnisk rensning/massmord)
Kvinnan är oren när hon föder barn. Dubbelt så länge dessutom om hon föder en flicka.

Osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in