2021-03-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Skicka ut Stephanie så Simon kan hålla på med andra tjejer. Är redan för få "tillgängliga" grabbar för tjejerna.

Håller med, orkar inte med Jassa X Martin i år igen.
2021-03-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Varje gång jag ser Pedrams tatueringsvingar, ser de ut att bli mindre och mindre
2021-03-13, 20:33
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Varje gång jag ser Pedrams tatueringsvingar, ser de ut att bli mindre och mindre

Menar du att han blir större och större?
2021-03-13, 20:34
Medlem
Citat:
Haha, de ser så sjukt omanligt ut med de där små rackarna.

Tess var fullt sminkad men tjoffar på ännu mer foundation. Det är sjukt att man orkar lägga ned så mycket tid på att sminka sig, istället för att dra igång festen.

Kommer det att bli kaos idag tro?
2021-03-13, 20:37
Medlem
Vad tror ni? Vild fest ikväll? dvs en vanlig midsommar?
2021-03-13, 20:37
Medlem
Citat:

Ungefär denna interaktion skedde i badrummet häromdagen:
Pedram:" Du ser denna tatueringen? Den är gjord av en av världens bästa tatuerare, en riktig konstnär, kolla detaljerna"
*Pedram visar sina fjuttiga vingar*
Adrian: "Coolt"
Pedram: "Det är en polsk konstnär, jag minns inte vad han heter, men han är känd, känner du till honom? Han är polsk"
2021-03-13, 20:39
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror inte att Simon har en chans på de andra tjejerna i huset, tyvärr. För det första är han faktiskt ohygienisk som Nardos säger så jag tycker han har en liknande ''bajsaura'' som Sami hade. Simons fingrar luktar säkert röv så jag skulle aldrig tillåta honom massera mig i ansiktet som Stephanie gjorde.

Även om tjejerna där inne inte har några problem med att knulla i TV så skulle de nog aldrig välja en snubbe som Simon. Han är lite för sexuell och vidrig. Skammen att ens föräldrar får se sin dotter knulla med någon som sprutar ''bröstmjölk'' som partytrick i TV skulle aldrig försvinna för tjejerna.

EDIT: Så jag tror inte att något förändras för Simon om Stephanie åker.
2021-03-13, 20:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Ungefär denna interaktion skedde i badrummet häromdagen:
Pedram:" Du ser denna tatueringen? Den är gjord av en av världens bästa tatuerare, en riktig konstnär, kolla detaljerna"
*Pedram visar sina fjuttiga vingar*
Adrian: "Coolt"
Pedram: "Det är en polsk konstnär, jag minns inte vad han heter, men han är känd, känner du till honom? Han är polsk"
Muahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte att Simon har en chans på de andra tjejerna i huset, tyvärr. För det första är han faktiskt ohygienisk som Nardos säger så jag tycker han har en liknande ''bajsaura'' som Sami hade. Simons fingrar luktar säkert röv så jag skulle aldrig tillåta honom massera mig i ansiktet som Stephanie gjorde.

Även om tjejerna där inne inte har några problem med att knulla i TV så skulle de nog aldrig välja en snubbe som Simon. Han är lite för sexuell och vidrig. Skammen att ens föräldrar får se sin dotter knulla med någon som sprutar ''bröstmjölk'' som partytrick i TV skulle aldrig försvinna för tjejerna.

Simon är ju gör skön ju
Medlem
Den nya tjejen har bara kläder att erbjuda, annars är hon rätt så trist.
2021-03-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

räcker han halar fram hästkuken så får han knulla alla brudarna
2021-03-13, 20:43
Medlem
Stackars pontus, han verkar inte kunna ha sin enda vita skjorta han äger. Bra av tanja att låna ut en av sina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in