2021-03-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Festen sammanfattad:

- Tess bjuder på lapdance och tutte till varje snubbe.
- Pedram sliskar sig efter brudarna.
- Judith käkar snor och sliskar sig efter brudarna.
- Nardos skriker och tar fram vigvattnet.
- Stephanie super sig full och klänger på Simon.
- Kattis skiter ner saj.
- Simon bjuder på tokerier som den konung han är.
- Pontus smyger runt och letar skvaller.
Hahahahahahaha! Spot on!
Medlem
EasyJoes avatar
Jag gillar Emilie faktisk, tror nog denna kvinnan sitter till slut.

''Passa dig jääävligt nooooooga nu Joel' hahah

https://static.rogerebert.com/uploads/blog_post/primary_image/chazs-blog/woman-power/RosieTheRiverter.jpg

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/joel-och-emelie-i-nytt-storbr%C3%A5k-efter-f%C3%B6rlusten-i-farmen-veckan-passa-dig-j%C3%A4vligt-nog a/13326404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Problemet är väl då bara att 1. Hon tror att hon är omtyckt just nu för att hon ”öppnat upp sig” vilket är genom.. ja vi vet hur det sett ut och 2. När hon kommer ut kommer exakt noll vara annorlunda på utsidan och chansen att hon blir så himla nära de där inne är inte jättestor. De har sina liv, jobb och rutiner vilket är något Tess till stor del verkar sakna. Det är inget som huset eller BB kommer lösa.

Jag kan inte säga att jag inte håller med dig men jag tror att leva under omständigheter mår man bra av, för hon lär sig vad fått hon att må bra. Då kommer hon även lära sig att dra sig till människor som inte är ytliga eller umgås med henne av någon baktanke. Detta är den bästa medicinen mot psykisk ohälsa än psykolog med mediciner. Vi människor blir som vi umgås, därför alla i orten har en viss attityd lika gärna som de i välbärgade områden har en annan approach. Ingen är bättre än den andra men att bli en människa som mår bra är att hitta människor som genuint bryr sig om en. Istället för att kritisera dåliga val, ska man stötta. Men människor här inne är rent av ärliga mot varandra till viss del, och många människor som uppskattar att hamna i en sådan miljö för man inser någon gång i livet hur värdefullt det är.
Medlem
Lunatics avatar
Ser framför mig hur BB kommer klippa ihop Pedram med gapande mun och Snoppen på bordet.
2021-03-13, 19:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Festen sammanfattad:

- Tess bjuder på lapdance och tutte till varje snubbe.
- Pedram sliskar sig efter brudarna.
- Judith käkar snor och sliskar sig efter brudarna.
- Nardos skriker och tar fram vigvattnet.
- Stephanie super sig full och klänger på Simon.
- Kattis skiter ner saj.
- Simon bjuder på tokerier som den konung han är.
- Pontus smyger runt och letar skvaller.
resten skrattar åt galenskaperna, försöker värja sig från ofredanden och undrar vilket dårhus de hamnat i
2021-03-13, 19:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Ser framför mig hur BB kommer klippa ihop Pedram med gapande mun och Snoppen på bordet.
japp. öppet mål i Pedrams favör
2021-03-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag känner att jag stör mig lite på den nya tjejen, vet dock ännu inte exakt varför

Jag känner som du. Kan inte heller placera varför. Men det är NÅGOT som skaver mellan henne och mig...
2021-03-13, 19:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Nej det är inte det hon behöver! Hon behöver människor runt om henne som gillar henne för hur hon är, inte för hur hon ser ut. Nu har hon förmodligen hamnat med människor därinne som bryr sig om henne på ett vis som ingen annan gjort. Hon ska absolut inte ut för att sitta ensam i en lägenhet i Stockholm.
Hon måste inse att hon drar sig till killar som Pedram, det är förmodligen därför hon är skadad som hon är just nu. Hon måste börja umgås med människor som kan utveckla henne och tvärtom. Jag umgås gärna med människor som vågar kritisera mig negativt för hur jag kan uppföra mig i någon situation, för att utveckla mig själv, istället för att bli som Nardos igår och bara bli defensiv. En människa är sällan perfekt men vi utvecklas alltid genom andra människor i det sociala livet. Nu bor Therese i Stockholm och är nog det sämsta för hennes förutsättningar för människor är i regel ytliga och materialistiska. Hon behöver människor som gör henne lycklig på insidan.

Varken du eller jag är psykologer så jag kommer inte kommentera hennes behov i en självutveckling. Det man vet dock är att människor har påverkats av dessa såpor till den grad att det har slutat med självmord i många fall, inte bara i Sverige. Det är ett faktum, ingen åsikt eller amatörmässig bedömning. Det som är fakta är att BB har psykologer i sitt team. Det är heller ingen åsikt. Om vi bortser från kalla fakta kan man sedan endast ha sin egen åsikt. Många ser, samt även hon, att hon inte mår bra. En tillfällig lösning under ett antal veckor är ingen lösning. Människor har ju fått psykbryt därinne, det vittnar inte om en ultimat miljö för varken hela sig eller skaffa bästa vänner. Man är där för miljonen. Exakt det Katti säger, det är en tävling. En ständig press och ångest för tävlingar eller sitta löst kan du själv både bevittna och höra från att det är extremt jobbigt. Vad man behöver är naturligtvis är att omge sig med vänner, då menar jag riktiga vänner, inte sådana som kan sticka dig I ryggen för att vinna miljonen.
Medlem
Paladins avatar
Simon sjunker mer och mer hos mig. Han är asrolig OCH energisk OM det finns alkohol och/eller chans att få in alkohol. Då dricker han SNABBT och spexar. Sedan tjatar han och utpressar BB tills nästa runda eventuellt kommer. Dröjer det för länge vräker han ur sig spydigheter och går och lägger sig. Samma visa varje gång. Den grabben har definitivt en "komplicerad" relation till alkohol. Alkoholen är det enda som triggar igång honom och han skulle sälja sin morsa för att få in "ännu en runda".

Nä, skall han stanna topp tre hos mig får han börja bjuda på sig mellan festerna också.
Medlem
Kan BB ikväll stänga va joels och Nardos mikrofon?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Satan vad Therese smörar för Emelie efter frågan. Har bara sett detta en gång innan och det var när hon fick uppdraget att valla Emelie runt poolen. Vad äkta
Sant
2021-03-13, 19:26
Medlem
Ridnes avatar
Alla barnen hade midsommarkrans utom Adrian
För han hade en midsommarmössa han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in