2021-03-13, 18:20
Bannlyst
Nu har jag lyssnat på Tess i över en halvtimme och fattar fortfarande inte vad hon tycker om Pedram 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Medlem
Paladins avatar
Vadå Luis?! Vi ser ju vad vi ser?! Luis har startat noll.
Medlem
Jag tror inte Therese har förstått att vi kan se allt. Här om dagen blev hon helt chockad när Katti sa att hon hade sett henne i directors cut i torpet. Therese verkar tro att man bara kan följa deltagarna i DC.
2021-03-13, 18:21
Medlem
Det är underligt hur Therese behöver få bekräftelse för frågorna som hon ansåg var felaktiga.
Medlem
Mouchinos avatar
Hon kan inte läsa det sociala samspelet!! Man tror nästan inte att det är sant när man hör henne. Är hon en Mullvad för så otroligt overkligt är det att lyssna på Tess och hennes luddighet. Hon har inget grepp om verkligheten, hon är där men ändå inte för hon är helt i sina egna spår.. samma spår..... samma spår, spååååååår zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
Om Tess nu har behövt fly och byta stad flera gånger- vart ska hon fly när hon kommer ut från BB?
Hon har nämnt att hon har flyttat lika många gånger som hon är gammal en gång och 25 gånger vid ett annat tillfälle, vet inte vilket som stämmer.
Snart får hon flytta utomlands eller flytta tillbaka till gamla orter igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad gör dem egentligen med spisen? Är trasig för typ 100:e gången
De använde en hink som kastrull häromdan
2021-03-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Therese och Stephanie tillsammans saknar ju helt självinsikt båda två, nu står de ju och försöker bortförklara sig och rädda varandra
Visst är det så.

Komiska att Tess säger att hon ska sluta överanalysera saker och det första hon gör är att överanalysera allt i minsta detalj.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nu har jag lyssnat på Tess i över en halvtimme och fattar fortfarande inte vad hon tycker om Pedram 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

Men då förstår väl även en trögis som du att hon HAR känslor för honom, annars skulle hon ha lagt upp det vid det här laget?! Hon sa ju nyss att hon vill umgås med honom utanför BB. Du är kvinna och borde se det här och förstå Tess bättre än mig, men det gör du uppenbarligen inte.
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså, inte ens Steph verkar kunna greppa detta och då kan hon ändå vara lite flummig ibland men nu tror jag ävne hon är lost.
2021-03-13, 18:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag tror inte Therese har förstått att vi kan se allt. Här om dagen blev hon helt chockad när Katti sa att hon hade sett henne i directors cut i torpet. Therese verkar tro att man bara kan följa deltagarna i DC.

Hur menar du? Vad tror tess? Hon är ju en av deltagarna, så varför menar du att hon blev förvånad när hon var med i dc?
2021-03-13, 18:23
Medlem
"Jag kan ju bara gå på det Pedram berättar." Men Tess, om du nu känner honom så pass väl och är så nära honom borde väl du precis som ALLA andra både i och utanför huset se att han bara inte erkänner, för att i sin tur kunna fortsätta med sitt game.

Åh jisses. Hon kan berättiga sitt beteende genom att fortsätta spela dum för PeDrAm HAr saGT AtT haN inTE KänNeR någONtinG FöR MIg pÅ deT SÄtTet. Det här är never-ending.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in