2021-03-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Jag vill titta på kaoz.

We're here for the kaoz.
2021-03-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Steffi nämner självutveckling till skäl att vara kvar. Är det någon som sett det hos henne? Har dålig koll på hur hon var när hon kom så vet inte om hon utvecklats
Jag tycker hon utvecklats till det sämre bara. Jag älskade henne i början, tyckte hon var så härlig, skön och obrydd typ och en härlig kontrast mot Surmelie, Gnälldos och Tråkese. Men senaste tiden har hon varit waaaay för gnällig offer-ig för min smak. Om hon kan hitta tillbaka till den hon var i början har jag gärna kvar henne, men som hon är nu så gör det mig inget om hon åker ut. Ser hellre att Therese lämnar dock.
2021-03-13, 17:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Mycket mer skitsnack att sprida kanske? Den tjejen får som någon innan sa sockervaddsfrågor där. Hon är FULLT medveten om vad hon gör och sysslar med i huset. Ba råttor som gör så för en miljon..
Hehe.
Att hon har blivit bästis med Tess säger mer än tusen ord.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
årets lennie

Lennie hade nånting, Adrian är nollställd.
Medlem
HatarIslams avatar
Pontus & Simon
Medlem
icons avatar
Undrar om Madde kör mössa som taktik för att få Adrians intresse..
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon har självklart fått mina två röster.
Katti förtjänar en vecka utan stress och oro med vänner som hugger henne i ryggen.
Och trots allt detta har hon stort hjärta och förlåter (vilket ja aldrig tvivlat på).
Morsan i huset behövs ett tag till.
Hennes karaktär är så genuin och snäll.
Hoppas fler förstår detta och väljer att rädda henne!

#saveKatti

Håller med till 100% kunde inte skrivit det bättre själv.
Mina två röster gick till Katti.

MVH/Gnomegirl.

#rörinteminrastamorsa
2021-03-13, 17:11
Medlem
Lunatics avatar
Vart är Nardos?. Kom på nu att hon saknas.
2021-03-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Såg på Instagram att Adrian har stort stöd av tjejer, han är ju svintråkig, tjejer är idioter.

Visst ser Adrian bra ut, men hans extrema tråkighet väger över 1000ggr mer, det är väldigt oknulligt i mina ögon att va så tråkig.
Han den tråkigaste i BBs historia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Undrar om Madde kör mössa som taktik för att få Adrians intresse..
inte helt orimligt
Medlem
Är det bara jag som tycker dom spenderar väldigt lite tid i gym/promenader? Hade absolut utnyttjat min tid där inne till det, istället för att bara sitta och glo och leka menlösa gissningslekar i soffan dag in och dag ut..
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tycker hon utvecklats till det sämre bara. Jag älskade henne i början, tyckte hon var så härlig, skön och obrydd typ och en härlig kontrast mot Surmelie, Gnälldos och Tråkese. Men senaste tiden har hon varit waaaay för gnällig offer-ig för min smak. Om hon kan hitta tillbaka till den hon var i början har jag gärna kvar henne, men som hon är nu så gör det mig inget om hon åker ut. Ser hellre att Therese lämnar dock.
Lite så jag uppfattat inlägg från er som gillat Steffi från start, att utvecklingen inte gått åt rätt håll..
Hoppas Therese åker så Steffi får en chans att ev återgå till hur hon var i början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in