2021-03-13, 13:46
Medlem
Såg censuren i poolrummet först
2021-03-13, 13:47
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså driver Tess eller är hon så korkad på riktigt eller så kommer hon direkt från aulans teatergrupp? Hur? Det här är antagligen den riktiga Tess och hon sätter sig frivilligt för femtiorelfte gången för köra deep talk med en (i mina ögon) rätt störd snubbe!!!! Hoppas hennes syster ser detta och tar ett allvarligt snack med Tess när hon kommer ut?
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-13 kl. 13:49.
Medlem
sovrum 2 är badrummet? vad händer
Medlem
Vilken tid tror ni frågorna börjar?
Hinner man dra o handla eller inte 🤣
2021-03-13, 13:49
Medlem
nu är sovrum2 kamera borta badrummet är på 2 kanaler nu
2021-03-13, 13:50
Medlem
Spajdors avatar
Jahapp. Där fick man veta (och demonstrerat) hur Judiths blygdläppar slår och applåderar när de ser Tanja i lugg
https://gyazo.com/aa4cfc886eff4d4a023cb502dcfd32b8
2021-03-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså driver Tess eller är hon så korkad på riktigt eller så kommer hon direkt från aulans teatergrupp? Hur? Det här är antagligen den riktiga Tess och hon sätter sig frivilligt för femtiorelfte gången för köra deep talk med en (i mina ögon) rätt störd snubbe!!!! Hoppas hennes syster ser detta och tar ett allvarligt snack med Tess när hon kommer ut?

tror tyvärr inte hennes syrra ser så mycket hoppas dem har andra i familjen eller vänner som berättar
2021-03-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det är inte relevant.

Citerar mig själv för att du ska förstå:

Och nej, det är inte "exakt samma makt och kontroll". PLUS att det handlar lika mycket om vad han uppvisat innan detta, som vad han uppvisade i natt. Att säga att det är "mellan två vuxna människor" är så jävla förminskande.

fast jag pratar om beteendet hon uppvisat innan, och jag menar INTE att hon teaseat honom eller så utan att hon väldigt tydligt använde härskartekniker för bara ett par veckor sedan mot honom när han ville sova med Tanja. Hon skrek åt honom, var 2 mm från hans ansikte, ställde sig upp och hytte med pekfingret i hans ansikte, drog iväg honom om och om igen för att han skulle be henne om ursäkt för att han ville sova med tanja och störde hennes sömn, vi med mer känsla för människors beteenden kunde ju verkligen se att det handlade om att hon var svartsjuk för att han "valde" tanja.

Ingen av de där två uppvisar ett bra beteende, men jag känner att vi kommer ungefär lika långt i denna situation som "SLUTA FÖRMINSKA MIN RÖV" när du drar förminskandekortet, för det är inte det jag gör, jag ser bara hela situationen från veckor tillbaka.

Det är inte ett dugg förminskande att kunna se det från hela perspektivet, jag rättfärdigar inget av det, utan säger bara att båda beter sig lika illa och det är sanningen.
2021-03-13, 13:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Hon är rädd och försöker att hålla skutan upprätt.
Hon berättade för Steph igår att hon kände obehag när hon låg i vägghålet och han försöker tvinga sig på en kyss. Hennes egna ord inte mina. Lite koll har hon. Åker på måndag.
2021-03-13, 13:55
Medlem
nardos är efterbliven ska alltid ändra beslut tror hon bestämmer
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Jahapp. Där fick man veta (och demonstrerat) hur Judiths blygdläppar slår och applåderar när de ser Tanja i lugg
https://gyazo.com/aa4cfc886eff4d4a023cb502dcfd32b8
Heffaklumpen
Medlem
Varför ska alltid Judith vara diktator i köket? Blir så trött på henne hon är inte den ända som kan laga mat och jag är inte ens säker på att hon är den som är bäst på att laga mat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in