2021-03-13, 11:29
Medlem
HatarIslams avatar
Jag gillar Tanja nu, men jag ser framför mig att när hon blir äldre kan hon bli en batixhäxa som huserar skäggbarn. Får såna vibbar av henne.
2021-03-13, 11:31
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag gillar Tanja nu, men jag ser framför mig att när hon blir äldre kan hon bli en batixhäxa som huserar skäggbarn. Får såna vibbar av henne.
Hon behöver äta mer kött och lägga ner new age flummet. Bromsa PK stilen.
Annars verkar hon va en härlig tjej.
2021-03-13, 11:31
Medlem
rum 2
Nu öppnar adrian upp sig och berättar om sig själv och sitt liv.
Varför?
För att någon ÄNTLIGEN FRÅGADE!

Jag tror att han intervjuar folk för att han förväntar sig att de han pratar med ska fråga tillbaka så att en konversation kan uppstå. Men de i huset är så jävla självupptagna att de bara pratar om sig själva JAG JAG JAG JAG istället för att ställa motfrågor och skapa riktiga konversationer
Senast redigerad av Nuroch123 2021-03-13 kl. 11:34.
2021-03-13, 11:32
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha jävligt kul att Judith tar upp snorkråkor nu.
Nån som har klipp från vad hon gjorde inatt?
Medlem
Fan vad peddot slösar med vatten när han ska skita
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Icke då, hon kommer att bo på landet med en skäggig tatuerad krallig kille som heter Adam och kör motorcykel med biljardbord i garaget.
2021-03-13, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
BB Leak gruppen på IG.

Lita inte på sånt. Var inne och läste i såna BB "grupper" på Instagram imorse.
Dom ger sken av att vara neutrala och man får rösta på vem man vill. Men röstar ni inte som oss är du borta, typ som Sossarna ungefär. Dom hade frågor vem jag valde att lägga min röst på, jag valde Katti, så blev den röd, och Tess blev grön. Som att jag hade svarat fel. Så löjligt
2021-03-13, 11:33
Medlem
Citat:
Hon fick 5.000 mer röster än Stephanie och 3.000 mer än Tess så hon kommer garanterat sitta säkert.

var får ni tag på dessa siffror? Vill också se hur folk röstar på omröstningarna
2021-03-13, 11:34
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Icke då, hon kommer att bo på landet med en skäggig tatuerad krallig kille som heter Adam och kör motorcykel med biljardbord i garaget.

Det var iofs hennes fantasi, ja.
2021-03-13, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Fan vad fin Simon är. Älskar fan honom

Citat:
HELA PH community (sammanlagt över 5 miljoner följare) har postat om Tanja och uppmuntrat folk att rösta + alla dödliga som kollar på programmet som tycker hon är "skön", nu kan ni bara föreställa er hur finalen kommer se ut, hon lär få mer röster än alla övriga deltagare COMBINED och hon behöver inte ens göra ett skit.

Hahahahah så bitter du är! Name droppa dom som delat att rösta på Tanja för det finns inga 5 milj bakom henne! Hon är skön inse det och du är bara bitter😂
2021-03-13, 11:38
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skillnaden var att anty var en jävla mobbare och översittare som alla hatade därför åkte hon sköter tanja sina kort rätt vinner hon bb 2021 bara simon och judith kan ha chans att hota

Word.
2021-03-13, 11:39
Medlem
icons avatar
Skön stämning i rosa sovrummet. Normalt samtal som inte bara handlar om sex eller vad som hänt i huset. De lyssnar på varandra och delar med sig. Enda som är tyst är Nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in