2021-03-13, 09:48
Medlem
Vet inte om jag bör vara glad eller irriterad över att jag missade nattens kaos? Det som hände efter 01, alltså. Försökt läsa igenom här inne förstås men ah.. Känner lite som Tanja precis sa till Judith vid frukostbordet nyss ”Nä jag fattar ingenting..”.

Ni som bevittnade eländet, tror ni det kommer ligga Tess i fatet eller blir det till hennes fördel? Vad hände innan de gick till sängs, blev det ytterligare ett bråk med pekande fingrar?

Att lägga armen om någon mot dennes vilja i sängen är förstås fel, ett nej är ett nej och så vidare. Så jag antar att Peddi varit obehaglig as usual, och aggressiv enligt Judiths utsago?
2021-03-13, 09:49
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Så uppfattade min dotter också det som sett allt.

Själv blev jag kallad Idiot här för jag undrade vad som hänt, innan hon vaknat.

Har han gjort något är det inte OK, men Tess leker med honom när det passar henne.

Bara för man ogillar en person kan man inte hitta på en massa lögner, våldtäkt är en ganska allvarlig anklagelse.
Ja precis, hade det varit något så allvarligt så hade han inte varit kvar i huset nu.
2021-03-13, 09:49
Medlem
Lala.s avatar
Hörni glöm nu inte att rösta på Katti innan klockan 10. Jag fyller år idag och det skulle vara en så fin present om Katti blev immun och slapp hänga löst ännu en veckofinal! ❤️🙏
2021-03-13, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vet inte om jag bör vara glad eller irriterad över att jag missade nattens kaos? Det som hände efter 01, alltså. Försökt läsa igenom här inne förstås men ah.. Känner lite som Tanja precis sa till Judith vid frukostbordet nyss ”Nä jag fattar ingenting..”.

Ni som bevittnade eländet, tror ni det kommer ligga Tess i fatet eller blir det till hennes fördel? Vad hände innan de gick till sängs, blev det ytterligare ett bråk med pekande fingrar?

Att lägga armen om någon mot dennes vilja i sängen är förstås fel, ett nej är ett nej och så vidare. Så jag antar att Peddi varit obehaglig as usual, och aggressiv enligt Judiths utsago?

problemet är att inget speciellt hände innan dem gick till sängs utan det var då allt började
2021-03-13, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Ja precis, hade det varit något så allvarligt så hade han inte varit kvar i huset nu.

Nä det får man ju inte hoppas. Dom bakom väggarna borde ju stenkoll.
2021-03-13, 09:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag fattar inte vad folk ser i Emelie.

Utsatte Pedram Tess för ett övergrepp igår? Hon har ju cockteasat länge nu.
Medlem
10 minuter kvar tills tanja sitter säkert
Medlem
Citat:

Men du tycker alltså det är okej att krama om en tjej och åma sig och åla sig, och hålla på så i dryga timman medans den andra sover ? Fast hon tidigare, medans dom båda faktiskt var vakna att hon inte ville att han skulle hålla om henne. Tycker du det är ett okej beteende ?
2021-03-13, 09:52
Medlem
HatarIslams avatar
Undrar bara hur Pedo skulle bete sig mot Tess eller andra tjejer utan kameror. Jag tror att han skulle kunna vara våldsam, och han skulle kunna våldta.

Han har på bara 3 veckor visat extremt dåliga sidor och vidrig kvinnosyn. Han är vålds- och förnedringsporrskadad osv.
Medlem
Är Pedram i bikten ?
Medlem
Citat:

Jo, en fullbordad våldtäkt hade han definitivt åkt ut för direkt men gränser kan ju överskridas rätt rejält. Nu verkar det ju som Tess självmant legat kvar och till och med kelat på morgonkvisten om man ska tro på fölk här inne. Tur kamerorna finns!
2021-03-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hörni glöm nu inte att rösta på Katti innan klockan 10. Jag fyller år idag och det skulle vara en så fin present om Katti blev immun och slapp hänga löst ännu en veckofinal! ❤️🙏

Har redan gjort det, Grattis på födelsedagen Hoppas den blir bra och att katti sitter säkert!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in