2021-03-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Man kunde se att när exonphspoiler spammade att rösta på anty förra året så hjälpte det ingenting, folk som inte kollar kommer inte bry sig. Så tror inte woodie har makt här
Hoppas det blir så nu också, både anty & tess är ju de värsta från båda säsongerna.
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Tess riktigt Harrys-slödder
Haha Kvart-i-tre ragg.
Medlem
Katti golade till Nardos att Madde känner att Adrian är hennes typ av kille då hon sagt det på Torpet. Adrian verkar va intresserad så Emelie och Tess kommer flippa ur
2021-03-13, 00:07
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Men kokain. Jag menade om jag hade sökt.
Får inte det för Piggy.
Haha, ta av dig kopplet människa. Man lever bara två gånger. Jag trodde Adrian var bög till en början när han smörade för Joel dag 1 och undvek tjejerna, men att han inte ville komma ur garderoben för hela svenska folket. Nu tror jag bara att han spelar i en eller ett par ligor över dessa fjortistjejer. (:
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBZ
Men om man ska dölja det bör man inte ge hints om man har sett det.
Ge hints och ge hints. Hon glömmer väl av sig ibland. Rätt naturligt om man inte är en Hollywoodskådis eller totalt onaturlig och robotaktig som person.
Medlem
xrlpyts avatar
Katti ska gå och lägga sig. Men för all del, rösta kvar henne i stället för tjejerna som bjuder på skratt, intriger, dans, och drama.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Katti golade till Nardos att Madde känner att Adrian är hennes typ av kille då hon sagt det på Torpet. Adrian verkar va intresserad så Emelie och Tess kommer flippa ur
Sade hon i princip efter en kvart i huset
2021-03-13, 00:08
Medlem
HatarIslams avatar
Det är väldigt tydligt att Emelie, Madelene OCH Joel är väldigt sugna på Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon hade jobbat där en gång i tiden och snodde med sig brallorna när hon slutade sa att det var dem skönaste brallor hon haft

Aha, tack!
Medlem
Citat:

Åhh, snälla, ge oss en explosion!
2021-03-13, 00:09
Medlem
Citat:

Ingenting tyder på att han är intresserad. Ingenting. Noll, noll komma noll noll intresse för nån tjej där inne.
2021-03-13, 00:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Haha, ta av dig kopplet människa. Man lever bara två gånger. Jag trodde Adrian var bög till en början när han smörade för Joel dag 1 och undvek tjejerna, men att han inte ville komma ur garderoben för hela svenska folket. Nu tror jag bara att han spelar i en eller ett par ligor över dessa fjortistjejer. (:
Yep. Det är precis det jag är övertygad om.
Jag gillar Piggys knorr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in