Man kunde se att när exonphspoiler spammade att rösta på anty förra året så hjälpte det ingenting, folk som inte kollar kommer inte bry sig. Så tror inte woodie har makt här
Hoppas det blir så nu också, både anty & tess är ju de värsta från båda säsongerna.
Katti golade till Nardos att Madde känner att Adrian är hennes typ av kille då hon sagt det på Torpet. Adrian verkar va intresserad så Emelie och Tess kommer flippa ur
Men kokain. Jag menade om jag hade sökt.
Får inte det för Piggy.
Haha, ta av dig kopplet människa. Man lever bara två gånger. Jag trodde Adrian var bög till en början när han smörade för Joel dag 1 och undvek tjejerna, men att han inte ville komma ur garderoben för hela svenska folket. Nu tror jag bara att han spelar i en eller ett par ligor över dessa fjortistjejer. (:
Men om man ska dölja det bör man inte ge hints om man har sett det.
Ge hints och ge hints. Hon glömmer väl av sig ibland. Rätt naturligt om man inte är en Hollywoodskådis eller totalt onaturlig och robotaktig som person.
Katti golade till Nardos att Madde känner att Adrian är hennes typ av kille då hon sagt det på Torpet. Adrian verkar va intresserad så Emelie och Tess kommer flippa ur
Ingenting tyder på att han är intresserad. Ingenting. Noll, noll komma noll noll intresse för nån tjej där inne.
Haha, ta av dig kopplet människa. Man lever bara två gånger. Jag trodde Adrian var bög till en början när han smörade för Joel dag 1 och undvek tjejerna, men att han inte ville komma ur garderoben för hela svenska folket. Nu tror jag bara att han spelar i en eller ett par ligor över dessa fjortistjejer. (:
Yep. Det är precis det jag är övertygad om.
Jag gillar Piggys knorr.