2021-03-12, 23:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Har kollat alldeles för mycket på liven och har ju rätt att bilda mig en egen uppfattning och sedan framföra den utan att bli kallad blind.
Vi har väl bara olika uppfattningar i det vi ser helt enkelt...

Okej, jag ville inte förminska din röv, förlåt, din upplevelse. Jag har sett Steffi och Tess som bästa duon nästan sedan starten, de har sökt sig till varandra och det har till synes skett helt organiskt, de pratar och skojar om allt möjligt.

Känns trist att den duon löper stor risk att splittras på måndag.
Medlem
De måste skicka in mer alkohol, festen är ju död
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Känns som en tidsfråga, satt som på nålar tidigare idag när han pratade om hur säker han var på att han eller Steffi få immuniteten av Ponne, och hur Ponne brukar säga ”ska vinna detta för dig” och så vidare. Risky.

Ja, reagerade på det samtalet också. De pratar ju om att de har kodspråk för att komma runt andra regler, så hypoteser kan lika väl vara kodspråk också.
2021-03-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Glöm inte att hon har legat med 100 tjejer för det finns tydligen bara 100 lesbiska tjejer i hela Sverige och hon känner alla de och alla har legat med varandra.
Hon har även legat med 20 tals killar and she enjoyed it 🤢
Nu måste jag gå och spy. VEM vill komma nära henne eller låta henne röra vid ens kön? 🤮🤮🤮🤮
Bannlyst
Tess var i badrummet nu och ska dra igång festen med hångelekar.
Medlem
Men alltså ni som gnäller på att Madde påstår att hon inte kollat något innan... KLART hon har? Men det är väl bra jävla smart att INTE avslöja det för alla, som Adrian gjorde? Nu får hon alla att tro att hon är ett blankt papper för dem att måla på och forma, men hon vet EXAKT vilka som är populära, vilka egenskaper folk gillar, vad tittarna vill se osv och kan LÄTT styra viktiga "spelare" åt ett håll som är till hennes fördel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBZ
Och "aa, aa, aa, nej, nej, aa, aa, nej, aa" när Steph pratar

Är det bara jag som har svårt att höra vad Steph säger i tvsändningarna ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Är de fortfarande bara på runda 1 eller har de fått in mer? Känns ju dött detta.
2 rundor. Dom har aldrig skickat in något efter 23 denna säsongen så det är nog över nu.
2021-03-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Snarkfest! Jag åker snart till Farsta och sliter ut henne med fittan först.

Kan bli en jävla kamp att nå fittan med tanke på hennes lår. Kan tänka mig att det är värre kraft än en alligatorkäft där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det vore fan najs med första gayparet i svenska BB. Vad jag vet i alla fall.. det kanske t o m vore första gayparet i BB worldwide?
Ingen aning men jag började följa nya säsongen av BB Canada som började denna månad (har följt alla tidigare säsonger) och de har gjort historisk casting, 14 av 16 deltagare är people of color varav fem är gay och 1 transgender brud! Rena goals ju! Förra säsongen fick enorm backlash för alla POC blev utröstade först så de fick göra om hela upplägget.
Medlem
crusades avatar
Har inte Nardos någon topp som passar hennes pattar?
Jag älskar en härlig klyfta men det Nardos åstadkommer är fan inte snyggt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Öhh, har du redan glömt Mergrim och hoppdåren?
Lennie var aldrig gay (tyvärr?), men Mergim är det 100% ..

Haha, av den anledningen vore det lite kul om ryktena om gamla deltagare var sanna, om Mergim kom in tror jag inte han och Joel hade kunnat hålla sig från varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in