Håller faktiskt med dig här. Dels för att jag hatar ordet "mansplaining" och dels för att rätt ska vara rätt. Det är som att en man skulle prata om tampongkomfort eller något och anse sig ha vetskap i det. Eller när feminister blir tokiga när män vill diskutera abort. En kvinna kan aldrig veta kondomkomfort, så är det bara. Alltså är det - womansplaining
Men snälla rara, det var ingen "splaining" över det öht. Jag ironiserade mig över att killar använder stor kuk-argumentet, BLAND MÅNGA ANDRA, för att slippa knulla med kondom fast majoriteten har en så liten dick att den skulle få plats i ett airpodfodral.
Adrian är fan GUDOMLIG, har ingen dålig vinkel, jawline sharper than knife, super saftig rumpa, GREEK GOD body han är så jävla perfekt att det inte går beskriva med ord.
Dagens incidenter och BBs hint om att ÄnglaAnsiktet är tråkig kanske var exakt det han behövde?
Han verkar mycket mer pratsam och glad nu när alkoholen har kommit in. Han tog till och med 2 på en och samma gång och sa att han ikväll tänker supa sig full. Ge officern en chans till, alla har sina dippar i huset <3 <3 <3 <3