Han borde hänga med andra. Men är för "genomgod" för BB. Och jo, han är väldigt poppis bland tonårsflickor och MILFs. Precis samma klientel som Lennie.
Om du syftar på Adrian så har han fått MINST antal röster idag på Fb på frågan "vem är din favorit i huset" och sågas just nu för fullt på IG för att han valde bort fest. jag såg en tjej på BB insta sidan som skrev "Adrian är ingen man, skicka in en RIKTIG man istället" och posten fick över 60 likes. han kommer ryka så FORT han sitter löst
Judith och Pontus kommer att sex-hetsa till tusen ikväll, de har redan börjat bygga upp det. Kan bli en våt kväll och natt. Vi vet nog vilka som kommer delta redan...
Sen om de som deltar kan stå för det efteråt är frågan. Kan bli stor skämskudde.
Hela festen kommer att sluta med att både nya tjejen, Tanja, Stef och Emelie kommer pressa Adrian till sex/hångel och han kommer vara skit obekväm min lille putte, han har i iallafall sin guard Katti som kommer skydda honom från bitches.
Simon är roligare än Magnus Betnér i alla fall.
Big up for lasermannen, visste väl att Simon är en Sverigevän ✌️
Det är inte svårt att bara roligare än Magnus Betnér.
In med alkoholen nu. Inte för att deltagarna har så mycket mer för sig men vi tittare vill ju ha fest. Jag hann till och med duscha och tvätta håret samt raka mig efter Simons uppträdande och ingenting har hänt.