2021-03-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HahaGangsterVa
Hahaha först blev han skjuten av Norrby sen hoppade han från kuk till kuk och blev även skjuten på Hässle också.
Dom tröttnade på honom även där
Killen har aldrig varit någonting stort, 100g hit och 100g dit hasch har inte varit någonting att hänga i granen
Inte konstigt att han hade skulder till Norrby och även säkert till Hässle också.
Hans bröder heter walid och khalodi

Så du menar att hässle mördade honom?
Citera
2021-03-12, 09:05
Medlem
Dom som har pungkulor som är från Norrby och dom här ställena sitter inne & satt inne när han blev mördad.
Så det är säkert någon utav springpojkarna ifrån Hässle.
Vad jag vet ifrån säkra källor så sitter ledaren ifrån Hässle s*ara för grov narkotikabrott och lite andra grejer så det kan inte vara han.

Dom som tidigare skrivit i chatten om huliganen och psykos Johan Vem fan är dom här två skojarna???
Vissa av er som skriver vet inte vad ni snackar om, vill ni ha lite rolig information bara skriv.

Vad jag har fått reda på ifrån säkra säkra källor förra gången z*ad blev skjuten så sprang han och plingade på i polishuset och den här gången blev han mördad inärheten av polishuset vilket sammanträffande.
Citera
2021-03-12, 16:46
Medlem
Dagboksblad: https://docdro.id/YuspKh7

Häktade:
- Jonath*n Pf*iffer
- D*nnis Hys*ni

*= a,e
Citera
2021-03-12, 19:46
Medlem
Där fick ni också namnen, som sagt hässles springpojkar
Citera
2021-03-12, 20:32
Medlem
Citat:
Där fick ni också namnen, som sagt hässles springpojkar

D*nis H*seni är ju från Norrby. J*nathan har jag aldrig hört talas om men D*nis är albanen som åkte dit för knark för några år sen & satt inne i några år. D*nis är K*rwans springpojke. K*rwan som du säkert vet är ledare för Norrby. Om jag inte minns fel så har D*nis och Z*ad vuxit upp tillsammans på Norrby & är i ungefär samma ålder.
Citera
2021-03-12, 20:38
Medlem
Just just det jag blandade ihop Dennis med en annan Dennis ifrån Hässle
Det är döden Dennis du menar?
Citera
2021-03-12, 20:39
Medlem
Jag hoppas han går fri
Citera
2021-03-12, 20:49
Medlem
Citat:
Just just det jag blandade ihop Dennis med en annan Dennis ifrån Hässle
Det är döden Dennis du menar?

Japp Lamuerta. Det finns bara en person med det för/efternamnet i den åldern i Borås. Vem är denna Jonath*n? Aldrig hört talas om killen. Men jag antar att även han är K*rwans springpojke då han bara har norrby-killar på sin vänlista på Facebook.
Citera
2021-03-12, 21:00
Medlem
Tror du allting står på facebook jag känner personligen k*rwan.
Vad jag vet så smutsar inte k*rwan ner sina händer sådär, det behöver inte vara för k*rwan det kan vara för någon annan.
Citera
2021-03-12, 21:01
Medlem
I alla fall oavsett vad den som gjort den här grejen förtjänar det bästa.
All kärlek till dom som gjort det.
Citera
2021-03-12, 21:02
Medlem
Det var bara en tidsfråga, dom lät honom att flaxa lite 2-3 år sen man tog han.
Han trodde han va Rambo men han är en skojare, fejk gangster
Citera
2021-03-12, 21:03
Medlem
Men vad hände med hans bröder och familj nudå? Någon som vet om dom bor kvar? Dom måste ju bajsa blod efter detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in